|

(عکس) شبنم قلی خانی در پشت صحنه تئاتر

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی که هم اکنون یک تئاتر بر روی صحنه دارد، عکسی از خوش آمدگویی‌اش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

نمایش «عروسی بانو گشسب» که در سالن مهرگان بر روی صحنه رفته است، شبنم قلی خانی را به عنوان مشاور در کادر خود دارد. شبنم قلی خانی با حضور در پشت صحنه این نمایش به مهمانان خوش آمد گفت.

نمایش «عروسی بانو گشسب»

نمایش «عروسی بانو گشسب» کاری از آکادمی هنرهای نمایشی آبان به کارگردانی سمیه آباده اثر دکتر اردشیر صالح‌پور در تماشاخانه مهرگان اجرا می‌شود.  در این اثر نمایشی استاد شبنم قلی‌خانی به عنوان مشاور حضور دارند.

«عروسی بانو گشسب» قصه بانوگشسب دختر زیبا و پهلوان رستم است، او خواستگاران فراوانی از توران و چین و هند دارد اما شرط او این است که با کسی ازدواج خواهد کرد که بتواند در نبرد او را شکست دهد.

شبنم قلی خانی
شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی در 19 آبان 1356 در تهران متولد شد. او دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. پس از آن ، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم اکنون فارغ التحصیل شده است. او عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت.

شبنم قلی خانی هم چنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد. او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را  از دانشگاه آزاد دریافت کرد.

شبنم قلی خان یک خواهر و یک برادر نیز دارد.

شبنم قلی خانی و خواهر و برادرش
شبنم قلی خانی و خواهر و برادرش
شبنم قلی خانی و همسرش
شبنم قلی خانی و همسرش
شبنم قلی خانی
شبنم قلی خانی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها