|

استوری جدید سحر قریشی با ژست عجیب و سانسور بدنش!

سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه سینما عکس جدیدی از خود منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

سحر قریشی که همواره حاشیه‌هایش از متن پر رنگ‌تر بوده و بیشتر او را با بازی در آثار ضعیف و فعالیت در فضای مجازی می‌شناسیم، تصویر عجیبی از خود منتشر کرده است.

Untitled

اختلاف با مهناز افشار: او به من حسادت می‌کند!

سحر قریشی در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های اینترنتی، درباره مهناز افشار گفت: «واقعا دلم می‌سوزد که برای پنهان کردن اشتباهات خودمان و خانواده‌های‌مان سوار موج صحبت‌های یک آدم می‌شویم، ایشان آمدند روی موج لطف و محبت مردم به نفع خودش سوار شده است، با تخریب من یک‌سری اتفاقات نسبت به این خانم فراموش شد.

من می‌گویم چه انقلاب درونی بالاتر از اینکه یک زن هویت خود را زیر ریش، گریم و… پنهان کند و زیبایی بدنش را که در آینده تبدیل به یک مادر خواهد شد، مخفی کند، سپس در استادیوم حاضر شود و فیلم بگیرد و زیر پستش من را تگ کند، بگوید منقلب نشدیم.»

او ادامه داد: «من روزی در خانه‌ام می‌نشستم و فیلم ایشان و بازیگران آن نسل را می‌دیدم و کیف می‌کردم و دوست داشتم از نزدیک ببینم‌شان اما الان از حضور من در سینما می‌ترسند. چرا سنت بالا رفته و دیگر شبیه هیچکس نیستی این همه به در و دیورار چنگ می‌زنی؟»

بیوگرافی سحر قریشی:

سحر قریشی زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶ بازیگر و مدل ایرانی است. قریشی حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

سحر قریشی سحر قریشی

جنجال تصاویر قریشی با طارمی

در سال ۱۳۹۸ در فضای مجازی تصاویری منتشر شد که نشان از رابطه نزدیک سحر قریشی با مهدی طارمی فوتبالیست مشهور می‌داد. در پی افزایش بازخوردها و گمان‌ها، هر دو طرف واکنش نشان داده و نسبت به انتشار این تصاویر ابراز تاسف کردند و رابطه خود را صرفاً دوستانه اعلام کردند.

unnamed+(1)

سحر+قریشی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حمید ارسالی در

    سحر و مهناز هر دو مبتذل و بی حیا هستند!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها