|

سلفی رامبد جوان با چهره عجیب و جدید!

رامبد جوان

رامبد جوان با آتیلا پسیانی و شبنم مقدمی در پشت‌صحنه «مردم معمولی» سلفی را با لبخندهای خاص به اشتراک گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

رامبد جوان بازیگر و مجری تلوزیون با آتیلا پسیانی و شبنم مقدمی در پشت‌صحنه «مردم معمولی» در صفحه شخص اینستاگرامش سلفی ای را با لبخندهای خاص به اشتراک گذاشت.

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان دراولین روز از دی ماه سال 1350 در محله شهرآرای بدنیا آمد، او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون میباشد. رامبد جوان در یک خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد.وی جوان یک خواهر به نام پوپک دارد که 8 سال از خودش بزرگتر است. چندان به فوتبال علاقمند نیست و موسیقی را خیلی دوست دارد اما ترجیح میدهد از هیچ خواننده ای اسم نبرد. دوست صمیمی رامبد ، اشکان خطیبی است.

رامبد جوان رامبد جوان

ازدواج رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد.

اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. این دو در سریال مسافران با یکدیگر هم بازی بودند. داستان آشنایی رامبد و سحر نیز از یک نمایش تئاتر کلید خورد. سحر دولتشاهی عضو گروه تئاتر پسیانی بود و آتیلا پسیانی در این آشنایی نقش پر رنگی داشته است.

ازدواج تا شایعه جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان

بعد از سحر دولتشاهی خبر ازدواجش با نگار جواهریان می رسد. اما زمزمه ای که این روزها در محافل خصوصی و فضای مجازی می شنویم عدم توافق رامبد جوان و نگار جواهریان برای زندگی مشترک است. برخی افت سری جدید برنامه خندوانه را به خاطر این موضوع می دانند و برخی هم سرحال نبودن و عدم نشاط و انرژی سابق او را به این دلیل، الصاق می کنند.

رامبد جوان و نگار جواهریان رامبد جوان و نگار جواهریان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها