|

مهناز افشار با زیورآلاتی عجیب و تتوی لو رفته روی سینه اش!

mahnaz afshar shayanews

مهنار افشار بازیگر زن سینما که چندی پیش از ایران مهاجرت کرد عکسی جدید از خودش با زیورآلاتی عجیب منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار از بازیگران خوب سینمای کشور است که در سال 98 از ایران خارج شد و در مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلنت به عنوان داور مشغول به فعالیت شد. اما افشار این روزها فعالیتی جز پست و استوری گذاشتن در فضای مجازی و اینستاگرام ندارد که در آخرین پستش تصویری از خود با آرایش و زیورآلاتی جدید و عجیب به اشتراک گذاشت.

Untitled

بیوگرافی مهناز افشار:

مهناز افشار زاده ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.

 

Untitled

پیگرد قضایی

مهناز افشار به دلیل پشتیبانی از دختران خیابان انقلاب و انتقاد از حجاب اجباری در ایران پرونده‌ای با اتهام تشویق مردم به فساد و فحشا وجود دارد. همچنین به خاطر پشتیبانی از زندانیانی همچون یاسمن آریانی و محمدعلی طاهری، و همچنین انتقاد از کودک‌همسری با انتقاد شدید اصولگرایان تندروی ایران مواجه بوده و پرونده‌های قضایی با اتهام‌هایی مانند نشر اکاذیب، تبلیغ علیه نظام علیه او باز هستند.

Untitled

مهناز افشار در کنار خانواده اش 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کبوتر سفید ارسالی در

    هزار و هشتصد و سی روز

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها