|

استوری جالب "آقا جلال" برای تبریک تولد الناز شاکردوست!

 elnaz shakerdoust shayanews

بهرام رادان برای تبریک تولد الناز شاکردوست عکسی جالب منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بهرام رادان از بازیگران مرد توانمند و خوش تیپ سینما است. اما سال‌ها است که از سطح اول سینما دور شده و باید دید با حضور در سریال جیران می‌تواند دوباره به سطح قبلی‌اش برگردد یا کماکان برای در چشم ماندن باید به فضای مجازی متوسل شود.

بهرام رادان برای تبریک تولد الناز شاکردوست عکسی دونفره در پشت صحنه فیلمی منتشر کرد و نوشت: از طرف آقا جلاله

Untitled

بیوگرافی بهرام رادان:

بهرام رادان  (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران) بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. او در فیلم‌های فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروژ کریم‌مسیحی٬ پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است.

رویداد ورزشی

او در سال ۲۰۱۷ مشعل بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ را در سئول حمل کرد. او گفت: «خوشحال است که مشعل المپیک را حمل می‌کند» و همچنین عنوان کرد حس خیلی خوب و عجیبی بود که توانستم این مشعل را حمل کنم و برای من یک لحظه تاریخی قلمداد می‌گردید. او برای ورزشکاران ایران آرزوی موفقیت نمود.

Untitled

اظهار نظر راجع به همجنسگرایان

رادان در صفحه توئیتر خود قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در کنگره آمریکا را به اندازهٔ لغو برده‌داری یک رویداد تاریخی قلمداد کرد اما پس از چند روز، طی فشارهای امنیتی موجود، احضاریه‌ها و چاپ مداوم مطالبی بر علیه وی در روزنامه کیهان، مجبور به نوشتن نامه‌ای خطاب به مدیرمسئول روزنامه کیهان شد و توئیت خود را نیز حذف کرد. پس از این بسیاری عامل نامه فرستادن وی خطاب به کیهان را تشدید فشارهای امنیتی دانستند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها