|

عکس زیبای خانم بازیگر در کاخ!

sara bahrami shayanews

سارا بهرامی بازیگر زن مطرح سینما عکسی منتشر کرد که در کنار تابلویی از خودش در کاخ سعدآباد بود.

لینک کوتاه کپی شد

سارا بهرامی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون است که به تازگی پستی منتشر کرده که در آن کنار تابلویی از تصویر خودش ایستاده. این تابلوی خاص و زیبا در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد است.

Untitled

سارا بهرامی با انتشار این عکس نوشت:

آن‌چه از ما در جهان باقی می‌ماند مهر و‌ دوستی و ردپای آن است و این اتفاق بدون صلح بین افراد یک جامعه ممکن نیست
مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد- موزه هنرهای زیبا میزبان مجموعه عکس‌های پیام ایرایی می باشند که به صورت آن‌لاین و زنده برای شما در سراسر کشور و هموطنان ایرانی خارج از کشور به نمایش در می آید
از ۲۱ خرداد الی ۲۵ تیرماه

Untitled

بیوگرافی سارا بهرامی:

سارا بهرامی  (زادهٔ ۲ بهمن ۱۳۶۱) بازیگرِ تئاتر، سینما اهل ایران است. سارا بهرامی در یک خانواده 6 نفره متولد شد او دو خواهر و یک برادر دارد.خبر ازدواجی از سارا بهرامی تابحال رسانه ای نشده است.

رشته دبیرستان من ریاضی و فیزیک بود و من حتی پیش دانشگاهی را ریاضی و فیزیک خواندم اما کنکور ریاضی ندادم. هم خودم و هم خانواده ام علاقمند بودیم که در رشته های هنری ادامه بدهم.در دانشگاه تنکابن، رشته تئاترادامه تحصیل دادم.

زمانی که 9 سال سن بیشتر نداشت پدرش او را در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان ثبت نام کرد از همان جا انگیزه بازیگری در وجودش شکل گرفت تا این که در دانشگاه به رشته تئاتر پرداخت و بعد از آن از سال 85 در تهران نقش های کوچکی ایفا کرد.

thm_143_1090493_493

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها