|

(عکس) وقتی پژمان بازغی چادری شد!

pezhman bazeghi shayanews

پژمان بازغی برای ایفای یک نفش چادر به سر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پژمان بازغی یکی از بازیگران چشم آبی سینما وتلویزیون ایران است. پژمان بازغی تجربه مجری گری در برنامه کودک شو را نیز دارد.پژمان بازغی همسر مستانه مهاجر کارگردان و تهیه کننده معروف ایرانی است. به تازگی پژمان بازغی در یک فیلم تاریخی نقش آفرینی کرده است.

«قبله عالم»، سومین تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی را برای پژمان بازغی رقم می زند. پژمان بازغی در «قبله عالم»، نقش میرزا رضا، قاتل ناصرالدین شاه را بازی می کند.

106893861624693507

بازغی که پیش از این تجربه حضور در سریال های «قلب یخی» و «ممنوعه» را داشته است، با «قبله عالم» سومین حضور در شبکه نمایش خانگی را در کارنامه کاری خود ثبت می کند.

سریال «قبله عالم» به نویسندگی و کارگردانی حامد محمدی این روزها در حال تصویربرداری است و منوچهر محمدی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

ac-image-dI16033574823a

بیوگرافی 

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.

ازدواج پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند. مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران میباشد، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

پژمان بازغی به همراه خانواده
پژمان بازغی به همراه خانواده

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها