|

زهره فکورصبور از بازیگری تا مدلینگی!

zohre fakoursabour shayanews

زهره فکورصبور که در کنار بازیگری به مدلینگ نیز روی آورده عکسی از خود در مزون لباس منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

زهره فکورصبور بازیگر جوان و زیبای سینما و تلوزیون است. زهره فکورصبور که چندی است در بازیگری کم رنگ ظاهر شده، بیشتر در عرصه مد و لباس مشغول به کار شده است. آخرین اثری که زهره فکورصبور در آن ظاهر شد، سریال کامیون بوده است.

Untitled

سریال کامیون

کامیون یک مجموعه‌ی تلویزیونی است به کارگردانی مسعود اطیابی که در نوروز ۱۳۹۹ از شبکه‌ی ۲ سیما پخش شد. این مجموعه تلویزیونی به گونه کمدی و طنز است. تیتراژ ابتدایی این سریال به خوانندگی محمدرضا علیمردانی می‌باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: نادر سهرابی، (مهدی هاشمی) پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و اتفاقی با سه دانشجو: صابر (بهنام شرفی)، وحید (علی عامل هاشمی) و اشکان (هادی مرتضی زاده) که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته‌است، آشنا شده که این آشنایی زمینه‌ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می‌شود.

camion-photokade-com-1

 بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور متولد 1 فروردین 1357 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیونی حضور دارد و کنار بازی ، کارهای طراحی و دوخت هم انجام می دهد. زهره فکورصبور ازدواج نکرده و مجرد است.

Untitled

تغذیه و گیاه خواری

من از بچگی زیاد ورزش می کردم و زمانی که وارد بازیگری شدم این فعالیت کم شد ولی با این حال گیاهخوار هستم و غذاهایی آب پز و بخار پز علاقه دارم.

بهترین و بدترین اخلاق

بدترین اخلاقم این است که حرف مردم خیلی روی من تاثیر می‌ گذارد.

با یک حرف خیلی ناراحت و با یک حرف خیلی خوشحال می شوم و به نظرم بهترین اخلاقم این هست که خیلی سریع می‌ بخشم.

zohrefakour_1624206360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها