|

(عکس) نازنین بیاتی در کنار اسب کوتوله‌اش!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی عکسی از خود در کنار اسبش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

نازنین بیاتی بازیگر سینما و شبکه نمایش خانگی که چندی است نسبت به قبل کم کار شده، عکسی از خود در کنار اسب کوتوله موسوم به پونی منتشر کرد.

Untitled

Untitled

اسب پونی

اسب پونی اسبی با فیزیکی متفاوت‌تر از آنچه که ما از یک اسب عادی سراغ داریم. از نظر جانورشناسان هرگز فرقی بین اسب معمولی و اسب پونی در ژنتیک و مسائل ژنتیکی نبوده و فقط از نظر جُثه و استقامت با هم فرق دارند.

اهالی پرورش حیوانات و سوارکاری اسب اما هیچ وقت اسب پونی را در زمره اسب‌های مسابقه‌ای و ورزشی ندانسته‌اند. از این حیوانات تنها برای تزیین، آموزش، استعدادیابی و تفریح کودکان استفاده می‌کنند.

استقامت این نوع اسب از خصیصه‌های مهم آن است. توانایی زندگی در هوای سرد و انرژی زیاد به لطف فیزیک منحصربه‌فرد، از ویژگی‌های مهم این موجود جذاب است. علاوه بر مناطق سردسیر مانند سیبری و قسمت‌هایی از اروپا، پونی‌ها در مسابقات تزیینی و نمایشی نیز طرفداران فراوانی دارند.

bayati__nazanin_1562436160

بیوگرافی:

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است. نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است.

از علاقه تا شروع

علاقه اش به هنرپیشگی از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی بازیگری شروع شد. تا اینکه سال 1391 در 23 سالگی از طریق دوستانش برای تست فیلم دربند به دفتر پرویز شهبازی (کارگردان) رفت و بدون تجربه قبلی پذیرفته شد و جلوی دوربین رفت.

bayati__nazanin_1562936169_2

از طراحی تا صداپیشگی

بعد از حضور در سینما در همان سال 91 بعنوان طراح دکور و طراحل لباس وارد مجموعه عروسکی شکرستان شد و صداپیشه شخصیت رویا و پیشگو را نیز انجام داد.

شباهت به ترانه علیدوستی

برای من جای خوشحالی است که بگویند شبیه خانم ترانه علیدوستی هستم ، ایشان به نظرم یکی از بهترین بازیگران سینمای حال حاضر ماست.

bayati__nazanin_1546669140_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها