|

پست جدید فریبا نادری برای عُشاقش!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری پستای جدید منتشر کرد و از طرفدارانش تشکر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

فریبا نادری که یکی از بی حاشیه ترین هنرمندان محسوب می شود و در فضای مجازی جنجال خاصی ندارد. نادری در آخرین پستی که از خود منتشر کرد از همه هوادارنش تشکر کرد و برای پاسخ ندادن به نظر های آنها عذرخواهی کرد.

fariba_naderi___1625057213

فریبا نادری در کپشن پستش نوشت:

برای تشکر از همتون ک همیشه عشقید.

ببخشید نمیتونم جواب محبت تک به تکتون رو بدم

fariba_naderi___1621883638

بیوگرافی فریبا نادری:

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

fariba_naderi___1617993940

ازدواج اول فریبا نادری با مسعود رسام

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد.خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد. مسعود رسام براثر بیماری درگذشت.

ازدواج دوم فریبا نادری با مهرداد طباطبایی

فریبا نادری 8 سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای بار دوم زندگی مشترک تشکیل داد. فریبا نادری یک سال بعد از ازدواجش برای اولین بار مادر شد و تولد دخترش حال و هوای دیگری به زندگی او و همسرش بخشید. سوم اسفندماه سال 96 فریبا نادری با انتشار پستی خبر از مادر شدن و تولد دخترش یارا داد.

fariba_naderi___1573796418

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها