|

بازیگر سریال گیسو با ژستی عجیب از عشق می گوید!

sania salari shayanews

سانیا سالاری بازیگر سریال«گیسو» با ژستی عجیب از عشق می نویسد.

لینک کوتاه کپی شد

سانیا سالاری بازیگر سینما و تلوزیون در سریال شبکه خانگی «گیسو» در نقش نازی ایفای نقش می کند. سانیا سالاری در جدید ترین پست اینستاگرامی اش عکسی از خود منتشر که ژستی عجیب دارد و با توجه به لباسش و نوع ژستش بیشتر شبیه به قناری است. 

sania__salari_1625324174

سالاری در متن عکسش نوشت:

پیش از آنکه واپسین نفس را برآرم

پیش از آنکه پرده فرو افتد

پیش از پژمردن آخرین گل

برآنم که زندگی کنم

برآنم که عشق بورزم

برآنم که باشم

مارگوت بیکل

بیوگرافی سانیا سالاری:

سانیا سالاری متولد ۲۰ تیر ۱۳۶۸ در بوشهر بازیگر تئاتر و تلویزیون می باشد. وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته تدوین و کلاس‌ های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصرپور و کارگاه های هنری محمد رحمانیان گذرانده است.

با اینکه خود متولد بوشهر است اما پدرش (وکیل) و اهل بیرجند است و مادرش اهل آبادان بوده و پدربزرگ و مادربزرگ مادری اش عرب اهل سوریه هستند تنها یک خواهر دارد و تا 2 سالگی بوشهر بودند سپس به مشهد نقل مکان کردند و نزدیک به 12 سال در این شهر زندگی کردند سپس به گرگان رفتند. بعد از قبولی او در دانشگاه، خانوادگی به تهران آمدند.

سانیا سالاری هنوز مجرد است و خبری از ازدواج او تا به حال منتشر نشده است.

sania__salari_1617127748

سانیا سالاری در سریال گیسو

فصل دوم سریال «عاشقانه» به تهیه کنندگی هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی می باشد و سانیا سالاری در نقش نازی هوشیار آدم کتایون (هانیه توسلی) بازی کرده است.

سریال “گیسو” درامی معمایی با رویکرد‌های اجتماعی من جمله پولشویی است. با توجه به ساخت سریال‌ های مختلفی که روابط رومانتیک در آن‌ ها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب تحولی اساسی در داستان صورت خواهد گرفت.

سانیا سالاری در سریال گیسو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها