|

تیکه سنگین فریبا نادری به برق رفتگی؛ شرایط ابتدایی انسانی رو نداریم!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری با انتشار استوری هایی از قطع برق و نبود واکسن کرونا انتقاد کرد..

لینک کوتاه کپی شد

فریبا نادری از بازیگران خوش چهره و مطرح سینما و تلویزیون است. فریبا نادری با انتشار متنی در استوری اینستاگرام نسبت به قطعی برق و نبود واکسن واکنش نشان داد.

Untitled

بیوگرافی فریبا نادری:

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد. این بازیگر سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

fariba_naderi___1616229460

ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام

فریبا نادری  19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

فریبا نادری با وجود 27 سال اختلاف سن با مسعود رسام و آگاه بودن به بیماری او و مخالفت پدرش تن به این ازدواج داد و سرانجام مسعود رسام آبان سال 88 به علت سرطان خون درگذشت.

فریبا-نادری-و-همسرش

فریبا نادری و مسعود رسام

ازدواج فریبا نادری با مهرداد طباطبایی

فریبا نادری 8 سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای بار دوم زندگی مشترک تشکیل داد. فریبا نادری یک سال بعد از ازدواجش برای اولین بار مادر شد و تولد دخترش حال و هوای دیگری به زندگی او و همسرش بخشید. سوم اسفندماه سال 96 فریبا نادری با انتشار پستی خبر از مادر شدن و تولد دخترش یارا داد.

NjMzOQnzvAv2

فریبا نادری و مهرداد طباطبایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها