|

خانم بازیگر با عینکی عجیب و البته بی آرایش!

sepideh khodaverdi shayanews

سپیده خداوردی بازیگر و نوازنده که سابقه حضور در ارکستر سفمونیک تهران را در کارنامه دارد، تصویری از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی سپیده خداوردی بازیگر سینما و تلوزیون تصویر جدیدی از خود منتشر کرده که در آن عینک جالب و هفت ضلعی بر چشم گذاشته است؛ آخرین اثر او سریال تلویزیونی صبح آخرین روز بود که به تازگی از صداوسیما پخش شد.

Untitled

صبح آخرین روز

صبح آخرین روز مجموعه تلویزیونی امنیتی-سیاسی به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی فرد است.

این سریال درمورد زندگی شهید مجید شهریاری از کودکی تا زمان شهادت می‌باشد که از ماه شوال (پس از ماه رمضان) به روی آنتن شبکه دو رفت. این سریال در تهران، زنجان، مریوان تصویربرداری شده است و محصولی از شبکه‌ی اشراق (شبکه استانی زنجان) است.

کاوه خداشناس در نقش مجید شهریاری، سپیده خداوردی در نقش همسر مجید شهریاری، زهرا سعیدی در نقش مادر مجید شهریاری، حمیدرضا عطایی در نقش حمید سپهر، شهرام عبدلی در نقش دایی جلیل، مهران رجبی در نقش مش باقر، میرطاهر مظلومی در نقش اکبر، سیروس همتی در نقش فرید شهریاری برادر مجید شهریاری، زهرا جهرمی، اردشیر رستمی، مهدی صبایی و افشین نخعی از بازیگران این سریال هستند.

sobhe-akharin.rooz_

بیوگرافی سپیده خداوردی:

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه 1360 بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی همسرش امین نظری است و یک پسر به نام سانیار دارد. سپیده خداوردی در مدرسه موسیقی زیرنظر وزارت ارشاد درس خوانده سپیده خداوردی 11 سال سابقه فعالیت در زمینه موسیقی دارد و نوازنده ارکستر ملی است.

Untitled

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    درود به سپیده خانم مثل همیشه جذاب وشیکپوش وزیبایی. عکسهایی که اندختید خیلی جالب هست. ❤️❤️🌹🌹🥰🥰

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها