|

متن جنجالی و تند رضا کیانیان به وزیر بهداشت!

reza kianian shayanews

رضا کیانیان با انتشارپستی بسیار تند از وزیر بهداشت گلایه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در این روزهای کرونایی که خبری هم از تزریق واکسن نیس، به جز اعتراض شدید مردم تعداد زیادی از بازیگران و ورزشکاران و هنرمندان نیز اعتراضاتی کرده اند. رضا کیانیان بازیگر مطرح ایرانی با انتشار یک ویدیو از تجمع مردم در مرز ارمنستان برای خروج از کشور و تزریق واکسن گلایه شدیدی به عملکرد وزارت بهداشت دارد.

متن کپشن پست رضا کیانیان:

“آقای نمکی این جا مرز ایران و ارمنستان است!

اوضاع درمان در مملکت ما با وزارت شما چقدر با نمک شده است. البته شما که مشکلی ندارید! دوستان شما هم هر روز از واکسن جدیدی رونمایی می‌کنند که معلوم نیست چقدر از بودجه مملکت را هزینه کرده‌اند!

البته شنیدم یکی دوتاشون داره جواب می ده.راستی سنگ پای قزوین را می‌شناسید؟ . بالا دستی‌های شما چه طور؟. این که مردم ایران برای واکسیناسون داوطلبانه به ارمنستان و امارات می‌روند، برای شما و هم قطارانتان که بد نیست.

از هر مسافر یک میلیون تومان خروجی! می‌گیرید. واکسنش هم مجانی در میاد. و از همه مهمتر این خارش سندرم «ما از همه دنیا جلو تریم» تان هم تسکین میابد. چون در این زمینه واقعا از همه جلوترید. هم واکسن نمی زنید.

هم از هر کس می خواهد واکسن بزند یک میلیون تومان می‌گیرید و مهم‌تر از همه به همه دنیا ثابت می‌کنید می‌شود واکس نزد و زنده ماند. این جاست که سنگ پای قزوین از رو میرود و پودر می‌شود. راستی تازه چه خبر؟

واکسن جدیدی را نمی‌خواهید رو نمایی کنید؟ درب قابلمه تازه‌ای برای تشخیص ویروس نساخته‌اید؟ راستی نمکدانتان را پُر کنید. چون زخم‌های زیادی دهان باز کرده‌اند.”

رضا-کیانیان

بیوگرافی رضا کیانیان:

رضا کیانیان بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون کشورمان 29 خرداد 1330 در محله میدان خراسان تهران متولد شد. این هنرمند دومین فرزند خانواده و دارای 4 برادر و دو خواهر است.

پس از تولد رضا کیانیان، خانواده او تصمیم به مشهد نقل مکان کردند. این بازیگر کشورمان تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در مشهد گذرانده و علاوه بر آن به تحصیل دروس فقهی و اسلامی در حوزه علمیه مشهد پرداخت.

رضا کیانیان در جوانی
رضا کیانیان در جوانی

ازدواج و فرزند رضا کیانیان

رضا کیانیان با هایده قراچه داغی، خواهرزادهٔ سهراب سپهری ازدواج کرده است و یک فرزند پسر به نام علی ماحصل این ازدواج می باشد.

2176369_955

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها