|

(عکس) تندیس میلیونی از چهره تتلو جنجالی جدید!

amir maghsoudloo shayanews

چند روز پیش تصویری از تندیس این خواننده در فضای مجازی منتشر وقیمت آن 8 میلیون تومان اعلام شده است.

لینک کوتاه کپی شد

امیر تتلو از طریق انتشار آهنگ های مستهجن تاثیر گزاری زیادی روی ذهن و نوع زندگی جوانان و نوجوانان دارد. حالا تتلو وارد خطی جدید شده و می خواهد از این طریق نیز کسب درآمد کند. قبلا وقتی خبرهایی به بیرون درز می کرد و یکی از نزدیکان تتلو در مصاحبه ای می گفت که طرفداران، خرج زندگی این خواننده را فراهم می کنند، از این گفته می خندیدیم که اصلا چرا و به چه علتی باید مردم عادی پول شان را خرج یک خواننده کنند.

اما حالا این قصه به جاهای باریک تری رسیده است. چند ماه پیش حرف های غیر اخلاقی و اعتراض کاربران باعث شد شبکه جهانی اینستاگرام صفحه امیرحسین مقصودلو را ببندد.  چند روز پیش تصویری از تندیس این خواننده در فضای مجازی منتشر وقیمت آن 8 میلیون تومان اعلام شده است. کاربری نوشت: «کدوم آدم عاقلی 8 میلیون خرج این موجود میکنه؟ عقل هم خوب چیزه!»

394038_749

 علت دستگیری و آزادی تتلو در ترکیه

تتلو زمان حضور خود در کشور ترکیه بارها نظرات سخیفی علیه مسئولان ایرانی بر زبان آورد که در نهایت با با پیگیری ها 8 بهمن 98 توسط پلیس اینترپل دستگیر شد پلیس ایران نیز با تایید این خبر اعلام کرد او به زودی به ایران منتقل می شود با این حال فشار شبکه های اجتماعی و جمع آوری بیش از 500 هزار امضا باعث شد بعد از یک هفته پلیس ترکیه از تحویل او به ایران امتنا کرده و آزادش کند.

nody-عکس-نوشته-سلطان-تتلو-1620004340

120962280_1051611218604453_4396680020608459964_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • hasan sayyad ارسالی در

    این هت به نوعی مریضی روانی دچار هستند که دنبال کننده امثال تتلو و گلزار هستند.....تمام

    • ناشناس ارسالی در

      هرکس سلیقه داره به کسی هم مربوط نیس چون شما تتلو یا کسای دیگه رو دوست ندارین دلیل نمیشه روانی باشید روانی هم خودت هستی که سرک میکشی تو علاقه دیگران

  • السا ارسالی در

    😄😄😄

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها