|

عکس جذاب هلیا امامی و پشیمانی هایش!

helia emami shayanews

هلیا امامی بازیگر جوان کشورمان تصویر جدیدی از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

هلیا امامی بازیگر خوش چهره و جوان ایرانی است. هلیا امامی در جدید ترین پستی که در اینستاگرامش منتشر کرده تصویری از خودش است که با صورتی ملیح  اما جذاب سوالی از کاربرانش پرسیده است.

Untitled

آغاز کار حرفه‌ای هلیا امامی

هلیا امامی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون فعالیت خودش را با حضور در کلاس‌های بازیگری مرحوم استاد سمندریان آغاز نمود وتوسط او به چیستا یثربی معرفی شد و سپس مدت‌ها در تئاتر به ایفای نقش پرداخت.

در آخر با بازی در ۲ تله فیلم به نام‌های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی توانست به دنیای تصویر وارد شود.

هلیا امامی با فیلم تقدیر نهایی به کارگردانی محسن توکلی اولین حضور حرفه‌ای خود را در سینما به ثبت رساند و در این فیلم درکنار بازیگرانی مانند پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری به ایفای نقش پرداخت.

Untitled

بیوگرافی هلیا امامی:

هلیا امامی متولد مرداد ماه سال 1368 می باشد و بازیگری را از تئاتر شروع کرده اسـت. هلیا امامی مجرد اسـت و از جمله کارهای معروف او می‌توانیم بـه سریال از یاد رفته ها اشاره کنیم. هلیا امامی بـه غیر از بازیگری حرفه مدلینگ را هم دنبال می کند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دیگر عرف و حجاب کیلویی چند ماییم و خوش گذرانی های زود گذر دنیا و کیست که بگوید آخری هم هست چه بلائی سرمان آمد که از خود بی خود شدیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها