|

چرا تتلو با این چهره ترسناک دوست دخترانی جذاب و داف دارد؟

amir tataloo shayanews

امیر تتلو با وجود چهره ترسناک و بدی که پیدا کرده اما دوست دخترانی زیبا و جذاب دارد.

لینک کوتاه کپی شد
3

امیر تتلو خواننده رپ ایرانی است که شعر هایی بلند و طولانی و به گفته خودش از طبیعت الهام گرفته شده می خواند. تتلو با توجه به تاثیر گذاری زیادی که روی جوانان و نوجوانان دارد، طرفداران بسیار زیادی نیز دارد که تعداد بی شماری از آن ها دخترها هستند و ممکن است بخاطر علاقه شان نسبت به تتلو حاظر به انجام هرکاری برای او باشند.

پیشنهاد می شود: فرق دارم از دم با اینا تتلو منتشر شد؛ سقوط آزاد تتلو!

amir tataloo

سال گذشته اینستاگرام تتلو با چهار میلیون فالوور پس از دعوت او از دختران زیر سن قانونی به ورود به “حرمسرا” بسته شد.تتلو با همرسانی و بازنشر مطالبی از ایجاد “حرمسرا” برای خود گفت و دختران “۱۵ تا ۲۰ سال” را برای ورود به آن فراخواند.

این پیام او به دعوت برای رابطه جنسی با واکنش تند اینستاگرام مواجه شد. البته خود تتلو پس از بسته شدن حسابش گفت می‌خواهد آهنگی با این نام منتشر کند که البته هنوز چنین کاری نکرد.

amir tataloo

یک سخنگوی شرکت فیسبوک که اینستاگرام زیرمجموعه آن است نوشت: “ایمنی اعضا اولویت اصلی ماست و ما محتوایی که از کودکان بهره برداری می کند یا آنها را به خطر می اندازد را تحمل نمی کنیم. ما حساب امیر تتلو را به دلیل نقض سیاست های خود از کار انداختیم و او دیگر اجازه حضور در اینستاگرام را نخواهد داشت.”

فراخوان تتلو با موجی از انتقادها روبرو شد و از جمله “هیچکس”، دیگر خواننده پرطرفدار ایرانی از اینستاگرام خواستند حساب تتلو را ببندد.

amir tataloo

فراخوان تتلو

آیدا قجر، روزنامه‌نگار ایرانی و یکی از معترضان به مطالب اخیر تتلو، به بی‌بی‌سی فارسی گفت: “این بار اول نیست که تتلو چنین کاری می‌کند. با توجه به مخاطبان گسترده‌ای که او دارد و اثرگذاری و جایگاه تتلو برای طرفدارانش، دسترسی او به چنین پلتفرمی باید بسته شود.”

حساب اینستاگرام تتلو دو سال پیش هم پس از همرسانی مطالبی علیه زنان و دختران بسته شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این دخترای بی حیامیخان کناراین جونوردیده بشن این آدم انگل جامعه هست واقعاهم مثل شیطونه

  • نازنین ارسالی در

    به‌نظر‌من‌تتلو خیلی‌تو آهنگ هاش‌فحش‌میده

  • سانی ارسالی در

    یه معتاد عوضی به تمام معنا که اینقدر گل کشیده مغز براش نمونده این دخترایی که میرن باهاش واقعا یه شخصیت عوضی مثل خودش دارند و ارزشی برای خودشان قائل نیستن و فقط میخوان دیده بشن خدا شفاش بده

  • لیلا ارسالی در

    اون دخترای مسخره چطوری رفتن بااین همخواب شدن، این که خیلی قیافش ترسناکه، حتی اهنگاش هم مزخرفه، واقعاابعضی ازدختراچقدراحمقن

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر آدم میتونه احمق و بیشعور باشه که این جور افراد رو دوست داشته باشه و بخواد کنار اینطور جونورهایی باشه

  • محی ارسالی در

    این همه ادم رو کره‌زمین یسره از اين غول بی شاخو دم مطلب میزارن...انقدم بزرگ نیس این حواشی و چرندیات متوهمش کرده
    یه

  • یاسی ارسالی در

    ببخشید ولی ایشون ترسناک عمشه سلطان به این جذابی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها