|

(فیلم) ماجرای جالب ازدواج پوریا پورسرخ و همسرش

pouria poursorkh shayanews

پوریا پورسرخ در برنامه دورهمی مهران مدیری از ماجرای ازدواج با همسرش گفت.

لینک کوتاه کپی شد

پوریا پورسرخ باریگر مطرح و خوشتیپ سینما و تلوزیون است که ماجرای ازدواج با همسرش را توضیح داد.  پوریا پورسرخ  بازیگری است که در انتخاب نقش وسواس به خرج می‌دهد.  وی  علاوه بر ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها در برنامه شام ایرانی شرکت و هنر آشپزی خود را نشان داد.  پوریا پورسرخ  طرفداران بسیاری دارد.

پوریا پورسرخ و سپند امیر سلیمانی پوریا پورسرخ و سپند امیر سلیمانی

پوریا پورسرخ در برنامه دورهمی خاطره ای جالب از ماجرای ازدواج با همسرش گفت که برای برخی مخاطبان که نمی دانستند آیا پوریا پورسرخ ازدواج کرده است یا نه جالب توجه بود.

پورسرخ در پاسخ به سوال همیشگی مدیری درباره ازدواج گفت: سال گذشته ازدواج کردم و این پیشنهاد را من به همسرم دادم. به نظرم اولین انتخاب اصلی زندگی من است و ما از قبل با هم آشنا بودیم، البته در حرفه بازیگری نیستند. همیشه سعی کردم آدم کم حاشیه ای باشم و از آرامش اطرافم خیلی لذت می‌برم. به دنبال کسی بودم که دنبال آرامش باشد و در این صفت مشترک هستیم.

پورسرخ درباره سختگیری در زندگی گفت: آدم سختگیری نیستم جز اینکه کنترل تلویزیون باید دست من باشد! چون من می‌دانم چه سریال‌هایی دیدم که بهتر است و آنها را انتخاب می‌کنم.

مدیری گفت: همسرتان گفتند که در همه کار‌ها حتی آشپزی و کارهای منزل دخالت می‌کنید. پورسرخ ضمن تایید گفت: من یک مدتی مجرد زندگی می‌کردم به همین دلیل درباره همه چیز نظر می‌دهم!

پوریا پورسرخ درباره دکتری فیزیولوژی گیاهی گفت: هنوز دکتری را نگرفته ام چراکه در آن زمان مرخصی گرفتم به همین دلیل نتوانستم مدیریت کنم و دوسالی است که دوباره شروع کرده ام.

مدیری درباره آشنایی اتفاقی پورسرخ با محمد حسین لطیفی سوال کرد که او پاسخ داد: من شاگرد آقای لطیفی در کلاس کارگردانی بودم، روز اول در کلاس حاضر شدند و گفتند به دلیل اینکه فیلم جدیدی شروع کرده ام نمی‌توانم کلاس‌ها را برگزار کنم من خیلی محترمانه گفتم ما همه آمده ایم از کسی که صاحب نام است، درس بگیریم که این موضوع باعث شد یک حس خوبی بین ما برقرار شود.

پوریا پورسرخ و مهران مدیری پوریا پورسرخ و مهران مدیری

بیوگرافی پوریا پورسرخ:

پوریا پورسرخ متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 در محله جردن تهران میباشد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یکبرادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

پوریا پورسرخ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی