|

عکس های غیرعادی از همسر دوم علی دایی!+ مهریه عجیب همسر دایی

ali daei shayanews

از علی دایی و همسرش عکس هایی در فضای مجازی منتشر شده شده که نامتعارف و کمی هم چهره ی خانم آقای بازیگر ترسناک است.

لینک کوتاه کپی شد

علی دایی از پیشکسوتان محبوب و پرطرفدار فوتبال ایران است. علی دایی بهمن ماه سال 1383 در 35 سالگی پای سفره عقد نشست و با مونا فرخ آذری ازدواج کرد. عکس هایی که از همسر علی دایی در فضای مجای منتشر شده است نامتعارف و چهره ای کمی ترسناک است. در ادامه عکس هایی از این فوتبالیست محبوب و همسرش مشاهده می کنید.

علی دایی و همسرش

علی دایی و همسرش

 علی دایی و همسرش

علی دایی و همسرش

علی دایی در مورد همسرش و نحوه آشنایی با او و همینطور مهریه همسرش صحبت های جالبی کرده است. مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است. دایی و همسرش اردیبهشت ماه 84 یعنی سه ماه بعد از عقد، مراسم ازدواج خود را برگزار کردند که مراسم بسیار مفصل و باشکوهی بود.

شهریار فوتبال ایران یک سال پیش از عقدش همسرش را در یک مهمانی خانوادگی دیده بود. علی دایی در خصوص انتخاب همسرش گفت:همسرم را هم من انتخاب کردم و هم مادرم. علی دایی در ادامه می گوید:همسرم فرزند اول خانواده است.

مهریه همسر علی دایی چقدر است

نکته جالب در مورد ازدواج دایی مهریه همسرشان است. «از آنجا که خانواده همسرم دارای اعتقادات ارزشمند اسلامی هستند، مهریه شان مثل مهریه حضرت فاطمه(س) « آب » است. خیلی ها فکر می کردن که مهریه همسرم سکه های زیادی است، به قول این جدیدی ها!… اما با تفاهمی که بین ما بود، مهریه ضامن خوشبختی نیست، بلکه صداقت ها و حسن نیت ها، زمینه ساز یک زندگی مشترک است»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسین ارسالی در

    سلام
    ترک اردبیل باشی اینقدر بی غیرت نوبره والله
    آقای دایی پس غیرتت کجاست مگه شما مسلمون نیستی ی کم از محمد صلاح مصری یاد بگیر
    آدم با غیرت که بدن ناموسشو به نمایش نمیذاره

  • ناشناس ارسالی در

    بالاترین ارزش اسلامی اینه که خودتو در معرض نا محرم قرار ندهی

  • امید موسیوند ارسالی در

    باز یه عده شروع کردن به اینکه زورکی بخوان مردم رو ببرن بهشت .بابا اخه کی میخوایم فرهنگ اینگه به مسایل شخصی دیگران احترام بزاریم رو یاد بگیریم

  • سید حسن ارسالی در

    همسرش دارای اعتقادات ارزشمند اسلامیه، اسلام فقط همسر تو بقیه اداشو در میارن

  • نسرین ارسالی در

    دلم برای علی دائی میسوزه چون خودش واقعاآقاس لعنت به اولاد بد ولعنت به مادری که دخترمعصوم وبیگناهشودر کشوری بی بندوبار بزرگ کرده واز اسلام چیزی یاد طفل بیگناهش نداده مگرمادر دنیزمسلمان نیست ؟

  • پوران میرقباد ارسالی در

    چرامردم ایران به جایی اینکه به دنبال چاره ای برای نجات خودشون ازبدبختی وفقردرکشورباشن درزندگی این واون دخالت میکنن آقای مسلمون که به دایی تکه میاندازی بفکرخودت وزندگی خودت باش به جای دخالت درموردمردم فکن کن چراکشورم مردمش درفقروفلاکت هستن چرامانمیتونیم علی دایی دیگه ای باشیم درعوض فضول لباسه خانمش هستی خانم ودخترخودت در مهمانی چه میپوشندحتماباچادروبرقه میرن میهمانی فکرفردای خودت ومردم بیچاره مشورت باش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها