|

جشن پر زرق و برق آقای بازیگر برای برد استقلال!

mehdi mahani shayanews

مهدی ماهانی برای برد استقلال ر بربر پرسپولیس،جشنی لاکچری برگزار کرد و در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی ماهانی بازیگر سینما و تلوزیون است که در سال های اخیر بسیار کم کار شده و تنها در فضای مجازی فعالیت دارد. مهدی ماهانی برای برد استقلال در برابر پرسپولیس، جشنی لاکچری برگزار کرد و عکس هایی از آن را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد. مهدی ماهانی مشخص است که از آن استقلالی های شیش آتیشه است و تعصب زیادی بر روی تیم مورد علاقه اش دارد.

مهدی ماهانی جشن پیروزی را از خودِ باشگاه استقلال هم پر زرق و برق تر برگزار کرد و زیر این پست نوشت: «حق به حق دار رسید»

مهدی ماهانی

مهدی ماهانی

 مهدی ماهانی

مهدی ماهانی

بیوگرافی مهدی ماهانی:

مهدی ماهانی متولد 26 اردیبهشت 1362 در تهران، است. بچه اول یک خانواده چهار نفری است و تنها یک برادر کوچکتر از خود بنام مهیار دارد، دیپلم ریاضی دارد و فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران است، حالا از پشت صحنه به بازیگری رسیده است.

مهدی ماهانی

پدر واسطه حضور

بطور اتفاقی وارد این حرفه شد، بواسطه دوستی پدرش با قلی زاده و احمدرضا درویش در فیلم پسران آدم بعنوان دستیار پنجم صحنه شد، در این کار به پیشنهاد احمد درویش قرار شد در مقابل دوربین قرار بگیرد و با 16 سن در کنار کامبیز دیرباز و پژمان بازغی همباری شود اما از بدشانسی کار خوابید و به سرانجام نرسید.

اولین بار در سال 1386 در فیلم چهار انگشتی بعنوان نقش دوم بازی کواتاهی کرد، اما بازی او در نقش دکتر زند سریال دلنوازان در سال 88 چهره او را محبوب کرد ولی بعد از آن توفیق چندانی به دست نیاورد. او در فیلم خیابان بیست وچهارم سال 87 نیز بعنوان نقش اصلی بازی کرد.

مهدی ماهانی

مهدی ماهانی قبل از عمل بینی
مهدی ماهانی قبل از عمل بینی

ورزش و استقلالی مهدی ماهانی

با وجود مشغله این حرفه طوری برنامه هایم را می چینم که به باشگاه برسم. نمی گویم برای مقام داشتن ورزش می کنم ولی برای بدنم ارزش قائلم من برای سلامتی و متناسب بودن اندامم ورزش می کنم.

مهدی ماهانی به شدت طرفدار استقلال تهران و تیم های ملی است.

مهدی ماهانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علیاری ارسالی در

    برد پرسپولیس کبیر خوش قهرمانی آسیایس

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها