|

(عکس) سوتی تناسب اندام دنیا جهابخت در بارداری اش!

donia jahanbakht shayaews

سوتی جدید دنیا جهانبخت در رابطه با باردار بودن و تناسب اندامش.

لینک کوتاه کپی شد
1

دنیا جهانبخت از سلبریتی های جنجالی فضای مجازی است که حدود 12.2 میلیون فالوور دارد و هر چند وقت یک بار با دوست شدن با افراد معروف و بیشتر هم خواننده یا شاخ های مجازی خود را بر سر زبان ها می انداخت و جذب فالوور می کرد؛ اما جهانبخت وقتی که سال گذشته خبر ارتباطش با مهراد جم خواننده موسیقی پاپ منتشر شد حواشی زیادی را هم به همراه داشت که از هم جدا می شوند اما دنیا جهانبخت و مهراد جم باهم ماندند و حالا ظاهرا خانم سلبریتی باردار است و این دو چهره شناخته شده منتظر تولد فرزندشان هستند. 

اما نکته ای که جالب است این است که در این مدت بارداری دنیا جهانبخت تصاویری را منتشر کرده که اندام وی مانند گذشته است و هیچ نشانه ای از بارداری ندارد. (یعنی با ورزش توانسته اندام خود را حفظ کند)

دنیا جهانبخت

اما امروز با به اشتراک گذاشتن یک استوری و مشخص شدن اندام واقعی وی معلوم شد که این مدت بارداری از تصاویر آرشیوی استفاده می کرده و دنیا جهانبخت به دلیل باردار بودن اضافه وزن پیدا کرده است و داستان تناسب اندام و ورزش دروغی بیش نبوده است.

اما مورد دیگری که کمی عجیب است این که دنیا جهانبخت برای فرزندش پیجی در اینستاگرام زده که این پیج با وجود آن که عکس خاصی ندارد و هنوز بچه ای به دنیا نیامده اما بیش از یک میلیون فالوور نیز دارد و نشان دهنده این است که این چهره اینستاگرامی حتی اگر باردار هم نباشد به راحتی می تواند از طریق همین پیج با فالوور زیاد کسب درآمد کند.

دنیا جهانبخت و مهراد جم دنیا جهانبخت و مهراد جم

نامشروع بودن فرزند دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت به خبر نامشروع بودن بچه اش واکنش نشان داد و در اینستاگرام خود پستی طولانی منتشر کرد و در بخشی از پست خود نوشت: پدر بچه من مهراد است و من تا الان سه هفته است که باردارم؛ ضمن اینکه ما یک ماه و نیم پیش عقد کرده بودیم و در تدارک عروسی بودیم که با فهمیدن بارداری من سورپرایز شدیم؛ بچه ما حلال زاده است و ما به هم محرم بودیم.

دنیا جهانبخت و مهراد جم

 دنیا جهانبخت و مهراد جم

دنیا جهانبخت و مهراد جم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مبینا ارسالی در

    من اون عکس یدونه ب اخری از چشای دنیا دیدم ی زنه داره ازشون عکس میگیره فک کرده ما احمقیم نمیفهمیم سلفی نگرفته زوم کنین چشاشومیبینین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها