|

(عکس) همسر ناز و بور فرهاد قائمی را در عروسی شان!

farhad ghaemi shayanews

فرهاد قائمی به همراه همسرش عکسی جذاب و دوست داشتنی منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

فرهاد قائمی از ستاره های تیم ملی والیبال ایران است. فرهاد قائمی متولد 6 شهریور 1368 در گنبد کاووس استان گلستان دانشجوی مقطع لیسانس رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در دانشگاه آزاد نکا مازندران می باشد که چپ دست بوده و در سوارکاری نیز تبحر خاصی دارد.

فرهاد قائمی در سال 1398 و در سن 30 سالگی ازدواج کرد. قائمی همراه با همسرش عکسی جذاب و دوست داشتنی از عروسی شان منتشر کرده که در ادامه خواهید دید.

فرهاد قائمی و همسرش
فرهاد قائمی و همسرش

خانواده فرهاد قائمی

در یک خانواده با شش خواهر و برادر بعنوان پنجمین فرزند در یک خانواده سنی مذهب بدنیا آمد ، پدر و پدربزرگ اش از بزرگترین مالکان اسب ترکمن صحرا هستند. قائمی که بعنوان بمب روحیه تیم ملی شناخته می شود می گوید انرژی فوق العاده خود را مدیون غذای محلی و خوش ادویه چکدرمه با دوغ شتر می باشد.

farhadghaemi-photokade-com-1

سبک خاص سرویس زدن

این بازیکن که سبک خاصی در سرویس زدن دارد می گوید به این پوزیشن عادت کردم و تمرکز بیشتری دارم ، این نوع استایل ایده خودمه و از جایی نگرفتم.

farhadghaemi5.8_1505668176

اسب های آقای والیبالیست

فرهاد قائمی همشهری سردار آزمون فوتبالیست تیم ملی است او اسبی بنام ریو ونتورا دارد و همیشه اسب هایش در مسابقات شرکت میکند.

علاقه به اسب بیشتر از والیبال

ترکمن ها دو بال برای پرواز دارند ، یک بال والیبال است و بال دوم اسب ، من بال والیبال داشتم و اگر قرار بود اسب نداشته باشم خیلی بد می شد. اگر جایی بروی که گنبدی و ترکمن باشد اما اسب نداشته باشی خوب نیست ، من به اسب خیلی خیلی بیشتر از والیبال علاقه دارم.

farhadghaemi5.8_1490019096

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها