|

دونفره های عاشقانه محسن کیایی و همسرش در سالگرد ازدواجشان

mohsen kiaee shayanews

محسن کییی به مناسب سالگرد ازدواجش با همسرش عکسی دو نفره نیز منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محسن کیایی بازیگر و نویسنده مطرح سینما و تلوزیون است که در هر دو زمینه بسیار موفق بوده. کیایی از دسته بازیگران بی حاشیه اما محبوب است که در فضای مجازی هم فعالیت نسبتا زیادی دارد و نزدیک به 3 میلیون فالوور نیز او را دنبال می کنند. 

محسن کیایی به تازگی با انتشار عکسی دو نفره همراه با همسرش متنی جالب نوشت و چهاردهمین سالگرد ازدواجشان را تبریک گفت.

mohsen_kiaee_2620999827575862029_701286480

بیوگرافی محسن کیایی:

محسن کیایی در ششمین روز از شهریور ماه سال 1360 در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد، او علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم فعالیت دارد. برادر او مصطفی کیایی یکی از کارگردانان موفق سینما است.

محسن+کیایی

unnamed (1)

ازدواج و همسر محسن کیایی

محسن کیایی در سال 1385 با سهیلا امیرحسینی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام رز کیایی میباشد. سهیلا امیر حسینی هم یک هنرمند است و در عرصه عکاسی و کار گریم فعالت میکند.

mohsen_kiaee_1594975324

شهرت محسن کیایی

اولین باری که احساس کردم مردم نوع دیگری به من نگاه می کنند بعد از پخش مجموعه راه دررو بود دو روز اول نگاه محبت آمیز مردم، امضاء خواستن، عکس انداختن و… آن ها برایم خیلی جالب بود. اما زمانی که به اتفاق همسرم برای صرف غذا به رستورانی رفتیم، احساس کردم زیر یک ذره بین بزرگ قرار گرفته ایم و دیگر مثل سابق آزاد نیستیم و نمی توانیم حتی در خیابان پیاده روی کنیم.

گفتنی است که همسر محسن کیایی هم هنرمند است و در عرصه عکاسی و گریم فعالیت هنری دارد. او گفته است که همسرم در کارهایم مشوق خوبی برای من هست و البته همکار خوبی هم هست چون بخصوص در عرصه فیلم نامه نویسی گاهی با من دست به قلم می شود.

mohsen_kiaee_1615404162

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها