|

جشن تولد با کلاس و لاکچری «مهدی طارمی» با تم سفید!

mehdi taremi shayanews

مهدی طارمی از جشن تولد 29 سالگی اش عکس هایی جذاب با تم سفید منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی طارمی از بازیکنان بسیار خوب تیم ملی فوتبال است که در حال حاظر در تیم پورتو پرتغال نیز بازی می کند. مهدی طارمی تا دیپلم بیشتر درس نخوانده است اما با فوتبال به شهرت و ثروت زیادی رسید، او با 187 سانتی متر قد بهترین گل زن تاریخ باشگاه پرسپولیس می باشد.

مهدی طارمی در جدید ترین پست اینستاگرمی اش تصاویری از جشن تولد لاکچری 29 سالگی اش منتشر کرد که در ادامه خواهید دید.

mehditaremiofficial9_1626635843_1

mehditaremiofficial9_1626635843_2

mehditaremiofficial9_1626635843_3

بیوگرافی مهدی طارمی:

مهدی طارمی متولد 27 تیر 1371 در بوشهر، بازیکن فوتبال است. مهدی در محله صیادان بنام شغاب بوشهر بدنیا آمده است، پدرش آقای علیشاه از بازیکنان حرفه ای فوتبال بود، یک خواهر و یک برادر دارد و می گوید الگویش علی دایی است.

mehditaremiofficial9_1551555056_1

وقتی در دل پرسپولیسی ها رفت

شهرت طارمی از فروردین سال 94 با تک گل وی از نقطه پنالی در مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا شروع شد و در نهایت در سه سال حضور خود با 55 گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه لقب گرفت

از ترکیه تا هدایتی و قطر

طارمی در سال 96 مدت کوتاهی به باشگاه ریزه اسپورت ترکیه رفت.

او دوباره با گرفتن مبلغ 1/5 میلیارد از حسین هدایتی به پرسپولیس بازگشت، اما بخاطر مسایل مالی قید حضور در این تیم را زد و به الغرافه قطر پیوست.

mehditaremiofficial9_1555417044_1

مهدی طارمی و سحر قریشی

مهدی طارمی مجرد است اما فیلم لو رفته او با بازیگر نام آشنای زن سحر قریشی در فرودگاه قطر شائبه ازدواج این دو را سر زبانها انداخت، اما تا به الان این خبر را تایید نکردند.

june-all-rats

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    روزی این بدن. به زیر خاک خواهد رفت،،،، وخداوند ازما سوال خواهد کرد که رزق وروزی فقرا را در سفر های شما قرار دادم.، پس چه شد،،،،، لباس شیک،،، در برابر خداوند مقامی ندارد،،،، راز بهم دیگر نگریستن فراتر از تجملات دنیوی است،،،،، اگر دم از انسانیت می زنید،،،، دست همنوع خود رابگیر،،، قبل از آنکه به زیر خاک روی. زیرا زود فراموش خواهی شد،،،، مثل آن خند ه ی شب که صبح به گریه تبدیل شد،،،،،یاعلی، ع،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی