|

جواب تند و تیز خانم بازیگر به داریوش ارجمند؛ "حیف و صد حیف"

parastoo salehi shayanews

پرستو صالحی در مقابل صحبت های داریوش ارجمند در رابطه با مشکلات کم آبی خوزستان جوابی چشمگیر داد.

لینک کوتاه کپی شد

داریوش ارجمند بازیگر با سابقه و پیشکسوت سینما و تلوزیون است که گاهی با نظراتش در مورد مسائل مهم باعث واکنش های تند می شود. داریوش ارجمند به تازگی در مورد مشکل عظیم بی آبی در خوزستان گفت: خدا باید مشکل مردم خوزستان را با فرستادن باران حل کند. خوزستان سرزمینی بود که تشنگی نداشت و در حق این مردم کوتاهی کردند.  

به گزارش«شایانیوز» اما پرستو صالحی بازیگر زن مطرح ایرانی در مقابل صحبت های آقای ارجمند واکنش نسبتا بدی نشان داد و با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

Untitled

پرستو صالحی با بیش از 2 میلیون فالوور در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و تقریبا در مورد همه موضوعات مهم اظهار نظر نیز می کند.

وقتی «ماه عسل» سکوی پرش خانم بازیگر شد

پرستو صالحی بعد از حضور در ماه عسل و بیان زندگی پُر فراز و نشیبش مورد توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفت طوری که بعد از آن ماجرا توانست آن تعداد مخاطب را با حواشی نظریات جنجالی‌اش حفظ کند. حضور این بازیگر در ماه عسل از این نظر عجیب بود که تابحال هیچ بازیگر و فرد مشهور این گونه از رازهای زندگی خود پرده برنداشته بود.

Untitled

پرستو صالحی: خواستگار ندارم!

پرستو صالحی در مصاحبه‌ای با تی وی پلاس به خواستگار نداشتنش اشاره کرد. وی گفت: «... ماها(بازیگران) خواستگار نداریم.... آقایون ایرانی فکر می‌کنن خانم‌های بازیگر، زن زندگی نیستند و این کاملا غلط است... اگه نگاه بکنن می‌بینند کسانی که زندگی می‌کنند خیلی هم بچه‌هاشون را دوست دارند... نمی‌دونم چه تصور غلطیه اما این جوری نیست... »

308981841605467228

دعوای ناجور آزاده و پرستو!

چند ماه قبل آزاده نامداری از هنرمندانی که به دعوت افطاری رئیس جمهور نه گفتند انتقاد کرده بود. پرستو صالحی هم در جواب او در استوری اینستاگرامش نوشت: در تاریخ تلویزیون ایران شما به عنوان سمبل ریا و تزویرید بهتر هست که سکوت بفرمایید برای خودتون میگم. نامداری هم از خجالت پرستو صالحی درآمد و اینگونه جوابش را داد: خانوم صالحی اینکه شما درکی از شرایط کشور ندارید، و تو هر سوراخی میشه پیداتون کرد نشان از حال بدتون داره البته به این حال بد توی ماه عسل اعتراف کردید کسی از شما توقع نداره، چون معلوم الحالید از گذشته تا امروز من که شما رو خووووب میشناسم پس بهتره ساکت باشید... برادر پرستو صالحی هم در پاسخ به نامداری درباره علت حضورشان در ماه عسل نوشت: ما در ماه عسل اومدیم تا از یه معضل اجتماعی که خیلیا درگیرشن حرف زدیم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خوب تو که آنقدر گرسنه وفقیر بودی چرا رفتی بازیگری می رفتی یه شغل دیگه تا مجبور نشی ازبیکاری بری اونورو واین اداها رو در بیاری اولش همه برادران بعداً میشین همون ناحیه ده تهران شایدم بدتر از اون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها