|

عکس خصوصی آقا و خانم بازیگر در رستوران؛ چرا دو نفره؟

aram jafari shayanews

آرام جعفری عکسی دو نفره با امیر نوری در رستوران منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

آرام جعفری بازیگر مطرح و نام آشنای ایرانی عکسی دو نفره همراه با امیر نوری بازیگر سینما و تلوزیون در رستوران در حال غذا خوردن منتشر کرد. 

به گزارش «شایانیوز» آرام جعفری از بازیگران خوب و کم حاشیه سینما است که مانند بازیگرانی مثل نفیسه روشن کار به هر چیزی ندارد و ظاهرا علاقه ای هم به خودنمایی و دیده شدن از طریق راه های انحرافی ندارد.

آرام جعفری و امیر نوری
آرام جعفری و امیر نوری

بیوگرافی آرام جعفری

آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.

آرام جعفری

آرام جعفری که سال گذشته از همسر خود طلاق گرفته بود باعث شد تا بر سرزبان ها بیوفتد اما از آن جایی که این بازیگر حواشی را دوست ندارد و این خبر باعث شد تا پشت سرش صحبت هایی شود، جعفری خبر طلاقش را رسانه ای کرد و نوشت: به تمام دوستان و آشنایانی که از کنجکاوی به جنون رسیده اند اطلاع می دهم که اینجانب در حال حاضر متاهل نیستم و لطفا بس کنید قضاوت رو.

همسر سابق آرام جعفری که بود؟

آرام جعفری در سال 1394 ازدواج کرده بود و صاحب فرزندی هم نشده بود و در این چند سال به دور از حواشی در کنار همسرش زندگی می کرد. همسر آرام جعفری کمتر در مقابل دوربین قرار می گرفت و تنها در مراسم رسمی مانند جشنواره فجر می توانستیم او را در کنار خانم بازیگر ببینیم.

آرام جعفری و همسر سابقش
آرام جعفری و همسر سابقش

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی