|

نفیسه روشن با گوشواره ای عجیب از نمایی خیلی خیلی نزدیک!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن عکسی تار و خیلی نزدیک از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

نفیسه روشن بازیگر زن مطرح و خوب سینما و تلوزیون است که دیگر بسیار کم کار شده است. البته خانم نفیسه روشن در حوزه هنر و بازیگری کم رنگ شده و به جایش در صفحه اینستاگرامش بسیار پر رنگ و فعال هستند. 

به گزارش «شایانیوز» نفیسه روشن وقتی که با یک خلبان ازدواج کرد سر و صدایش همه جا پیچید و خانم بازیگر بسیار مغرور تر شد. اما به تازگی طلاق نفیسه روشن خبر ساز شد و حواشی هم در مورد ازدواج دوم وی وجود دارد که هنوز توسط این بازیگر تایید نشده است. نفیسه روشن به تازگی با انتشار عکس خودش از زنان شجاع و قوی نوشت.

نفیسه روشن

روشن در کپشن پستش نوشت:

زنان شجاع و قوی

از هیچ چیز نمیترسند.....

چون با همون شجاعت

پاک و شفاف و رک زندگی کردند.....

نه اهل دروغن نه ریا.....

چوبی هم خوردند تاوان صداقتشان بوده.....

سرهای بی گناه پای چوب دار میرود

بالای دار هرگز

اما سال گذشته نفیسه روشن در زمانی که یک عمل جراحی سنگین داشت و با عکس هایی از خود در بیمارستان از اندوه زندگی اش در اینستاگرام برای کاربران نوشت و در این صحبت ها اعتراف کرد که 4 سال است که از همسرش طلاق گرفته و در همین راستا ویدیویی منتشر کرد و در آن صحبت هایی از طلاقش داشت. در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

نفیسه روشن علاقه زیادی به حیوانات درنده و خطرناک داردو در پیج اینستاگرامش هم عکس هایی در کنار حیوانات و در طبیعت نیز دارد. نفیسه روشن برخلاف آنچه که درتلوزیون آرام و ساده نشان می دهد، بسیار اهل حاشیه و جنجال است.

188436_597

 n12

1227373777-talab-ir

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی