|

زیبایی چشمگیر فلور نظری و البته یقه ای که همیشه باز است!

felor nazari shayavews

فلور نظری عکسی زیبا و دوربین به دست از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

فلور نظری با وجود 53 سال سن اما هنوز هم بسیار جوانانه و جذاب تیپ میزند. فلور نظری با توجه به عکس هایی که منتشر می کند معلوم است که در خارج از ایران به سر می برد اما اینکه برای سفر رفته یا مهاجرت هنوز مشخص نیست.

به گزارش «شایانیوز» فلورنظری از دسته بازیگرانی است که اهل خوشگذرانی و گردش است، گاهی هم عکس هایی از خود به اشتراک میگذارد و البته با نظات متفاوت کاربران هم مواجه می شود. نظری عکسی جدید از خود منتشر کرد و نوشت:

هرگز از چیزهایی که لبخند رو به لبت میاره،دست‌نکش

فلور نظری

فلور نظری پس از درگیری رامبد جوان با برخی خبرنگاران در سال‌های گذشته، خواستار احترام به تمام پیشکسوتان عرصه هنر شده بود.

بیوگرافی فلور نظری:

فلور نظری زاده ۱ بهمن ۱۳۴۷ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی متاهل و دارای یک فرزند پسر به نام شروین می باشد. فلور نظری، بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.وی علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. نظری در آثاری چون «رویای خیس»، «خانه به دوش»، «مسافری از هند»، «پرواز در حباب» و «نفس گرم» نقش آفرینی کرده است و 20 سال است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند.

فلور نظری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها