|

عکس متفاوت و خیره کننده هانیه توسلی در مه!

hanieh tavassoli shayanews

هانیه توسلی عکسی زیبا و متفاوت از خود در مه منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

هانیه توسلی بازیگر خوش سیما و توانمند سینما و تلوزیون است. هانیه توسلی با وجود اینکه اکثرا نقش های منفی دارد و در فیلم هایش نقش زن های مظلوم و ساده را بازی نمی کند، اما در دنیای واقعی زندگی اش فردی به دور از حاشیه و مثبت است.

به گزارش «شایانیوز» هانیه توسلی در حال حاظر در دو سریال پر بیننده «زخم کاری» و « گیسو» نیز ایفای نقش می کند. توسلی در فضای مجازی تنها در اینستاگرام فعالیت دارد و و حدود 1.7 میلیون کاربر او را دنبال می کنند. توسلی می گوید علاقه زیادی به عکاسی دارد اما چون در میان هنرمندان عکاسی بسیار مد شده ترجیح می دهد این فعالیتش را رسانه ای نکند. در ادامه عکسی که هانیه توسلی به تازگی از خود در مه گرفته را مشاهده می کنید.

هانیه توسلی

بیوگرافی هانیه توسلی:

هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان بازیگر سینما ، تلویزیون می باشد.

فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است که جز بازیگری به شدت به عکاسی و نقاشی علاقمند است و عاشق گربه می باشد. وی می گوید در حال حاظر شش گربه دارد که البته هیچ کدام از آن ها پرشین کت نیستند و من از گربه های خیابانی نگهداری می کنم.

هانیه توسلی

هانیه توسلی چهار خواهر دارد و می گوید دوران کودکی بسیار شادی نیز داشته است.  خواهر بزرگ هانیه بنام «هما» مدتی در یک مجله منتقد بود و حالا کار ترجمه می کند ، خواهر دیگرش «مهسا» جراح مغز و اعصاب می باشد. یک خواهرش بنام «هدیه» در آمریکا زندگی می کند و خواهر کوچکش تحصیلکرده رشته طراحی شهری است.

ازدواج هانیه توسلی

این هنرمند کشورمان می گوید تا به حال خواستگاری رسمی به صورتی که به خانه مان بیایند و من چایی بیاورم نداشته ای و در حال حاظر مجرد هستم.

هانیه توسلی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها