|

مهناز افشار دیگر حتی ذره ای حجاب را هم نمی خواهد!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر زن ایرانی عکسی بی حجاب از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار بازیگر و شاید هم سوپراستار زن سینمای ایران بود که چند سالی است از ایران مهاجرت کرده است اما افشار در این مدت سعی بر این داشت که کشف حجاب کامل نکند بلکه راهی برای بازگشت به ایران را داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» مهناز افشار در اینستاگرامش فعالیت زیادی ارد و اکثر عکس هایش هم چیزی مانند روسری یا کلاه یا عینم روی سرش به عنوان حجاب هست اما خانم سلبریتی ظاهرا نمی تواند تحمل کند و گاهی هم عکس هایی با کشف حجاب کامل منتشر می کند. در ادامه عکسی از مهناز افشار با موهای باز مشاهده می کنید.

مهناز افشار

داوری مسابقه استعدادیابی

او در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقهٔ تلویزیونی پرشیاز گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش‌ها و بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

مهناز افشار

پیگرد قضایی

مهناز افشار به دلیل پشتیبانی از دختران خیابان انقلاب و انتقاد از حجاب اجباری در ایران پرونده‌ای با اتهام تشویق مردم به فساد و فحشا دارد. همچنین به خاطر پشتیبانی از زندانیانی همچون یاسمن آریانی و محمدعلی طاهری، و همچنین انتقاد از کودک‌همسری با انتقاد شدید اصولگرایان تندروی ایران مواجه بوده و پرونده‌های قضایی با اتهام‌هایی مانند نشر اکاذیب، تبلیغ علیه نظام علیه او باز هستند.

مهناز افشار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر با حجاب قشنگتر

  • ناشناس ارسالی در

    رستگار شد به نظرش و راه درست رو پیدا کرد...

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها