|

پشت پرده فیلم داد و بیداد بهاره رهنما در خیابان چه بود؟+فیلم لو رفته

Bahareh Rahnama shayanews

یک ویدیوی عجیب از بهاره رهنما در حال فریاد و توهین در خیابان در حال دست به دست شدن است.

لینک کوتاه کپی شد
1

بهاره رهنما بازیگر و سلبریتی ایرانی که مدتی قبل به دلیل از دست دادن پدرش  علیرضا رهنما کمتر در فضای مجازی حضور داشت اکنون بار دیگر به اینستاگرام بازگشته است اما حضور وی همچنان به مانند سابق همراه با حاشیه بوده است!

به گزارش «شایانیوز»، مدتی است که  ویدیوی عجیبی از بهاره رهنما در حال فریاد و توهین در فضای مجازی دست به دست می شود. 

ماجرای فریاد بهاره رهنما در خیابان

بهاره رهنما با انتشار یک استوری توضیح داد که این ویدئو مربوط به فیلم روز عکس به کارگردانی میلاد بهار است. این کارگردان نیز ویدئویی در اینستاگرامش منتشر کرد و این موضوع را تایید کرد.

میلاد بهار با انتشار این ویدئو نوشت: این روز‌ها، این حجم از خشونت علیه سلبریتی‌ها را اقداماتی از پیش فکر شده میدانم، پس از ماجرای خانم ستاره اسکندری و خیلی از دوستان، این دومین بار است که بعد از واقعی جلوه دادن تیزر تاتر مار بازی حالا با تصاویر پشت صحنه فیلمی قصد تخریب بهاره رهنما را دارند. در طول سومین همکاری ام با این ایشان متوجه خیل عظیمی از خشونت زنان بر علیه ایشان شدم و جالب است که موضوع فیلم “ روز عکس “ هم دقیقا همین نوع خشونت است.

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند. 

بهاره رهنما

بچه سرتق عاشق بازیگری

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی و همسر فعلی امیر خسرو عباسی است. وی دختری به نام پریا قاسم خانی نیز دارد.

بهاره رهنما و همسرش بهاره رهنما و همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها