|

خواهر زن مهدی قایدی داف تر از زنشه! +عکس

mehdi ghayedi shayanews

عکس های همسر مهدی قایدی از سوژه هایی است که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود اما اینبار عکسی از خواهر همسر مهدی قایدی حاشیه ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی قایدی از بازیکنان محبوب تیم استقلال است. مهدی قایدی بازیکن کم سن و سال استقلال با جثه کوچکش به باشو معروف شده و به او نیمار ایرانی هم گفته می شود.

به گزارش «شایانیوز» مهدی قایدی عکس هایی همراه با همسرش ستاره معصومی در اینستاگرام منتشر می کند که گاهی این تصاویر به دلیل اختلاف سنی این زوج و نوع پوشش همسرش که کمی عجیب و پلنگ طور است سوژه رسانه ها قرار می گیرید. حالا به تازگی عکسی در فضای مجازی منتشر شده که گویا خواهر زن مهدی قایدی است و بعضی می گویند همانند خواهرش ستاره معصومی تیپ و چهره ای پلنگی دارد.

خواهر زن مهدی قایدی

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر ، فوتبالیست پست مهاجم است. وی با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می کند.

لقب باشو مهدی قائدی

چهره او که شباهت زیادی به شخصیت «فیلم باشو، غریبه ای کوچک» اثر بهرام بیضایی (سال 1364) دارد باعث شد هواداران استقلال به او لقب باشو بدهد.

مهدی قایدی و همسرش
مهدی قایدی و همسرش

الگو مهدی قائدی

الگوی فوتبالی من نیمار برزیلی است بازیکنی که همیشه از شیوه فوتبالی او الهام گرفتم و تمام تلاشم را انجام دادم تا شکل و شمایل فوتبالی ام شبیه به او باشد.

ازدواج مهدی قائدی

مهدی قائدی 9 دی ماه 1398 در 21 سالگی با خانم ستاره معصومی دختر 28 ساله با فاصله سنی هفت سال ازدواج کرد تا بخشی از حاشیه هایش کم شود.

مهدی قایدی و همسرش
مهدی قایدی و همسرش

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    انگار بچشه قائدی خاک نو سرش

  • ناشناس ارسالی در

    یارب مبادکه گدا معتبرشود

  • ناشناس ارسالی در

    سلام شما مقالات خوانندگان را هم چاپ میکنید

  • ناشناس ارسالی در

    ن باوا اینا فقط چسبیدن به خانم قائدی . ریحانه پارسا .و تتلو جهنمی

  • سعید ارسالی در

    به باده همه چیزو پول چکار میکنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها