|

لیلا بلوکات با آرایشی مصری و حجابی که از سر برداشت! +عکس

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات با انتشار عکسی از نقش نفرتیتی در سریال جذاب یوسف پیامبر یادی از خاطرات کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

لیلا بلوکات بازیگر زن مطرح ایرانی است که به تازگی هم در سریال «از سرنوشت» ایفای نقش کرده بود. لیلا بلوکات اغلب اهل انتشار عکس های پر زرق و برق است و از بازیگران فعال در شبکه های اجتماعی است.

به گزارش «شایانیوز» لیلا بلوکات با بازی در سریال جذاب «یوسف پیامبر» در نقش نفرتیتی بسیار معروف و دیده شد اما بلوکات در گفتگویی با ابراز نارضایتی گفت: در آغاز امر قرار بود من نقش زلیخا را بازی کنم اما بنا به دلایلی نقش به کتایون ریاحی سپرده شد. حالا لیلا بلوکات با پس از گذشت چندین سال با انتشار عکسی از خود در نقش نفرتیتی از خاطرات یاد کرد.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در پاسخ به علی ضیا درباره ی غیبت چندین ساله اش از تلوزیون این گونه پاسخ داد:« بعد از بازی در سریال یوسف پیامبر بنا به دلایلی از حضور در این مجموعه پشیمان شدم و بدتر آن که از نظر مالی هم بسیار متضرر شدم چرا که سرمایه گذاران این سریال پولم را خوردند.

بلوکات در ادامه در پاسخ به شایعات زلیخا شدنش گفت: این موضوع شایعه نیست و خودم اعلام کرده بودم. خداوند آقای سلحشور را بیامرزد آن زمان ۱۵۰۰ نفر تست دادند و من از بین آنها برای زلیخا انتخاب شدم. آن موقع صحبت خانم ریاحی نبود که الحق آن نقش حق ایشان بود و خیلی خوب بازی کردند. در ابتدا قرار شد جوانی های زلیخا را من بازی کنم و از آنجایی که صورت من برای گریم پیری جواب نمی داد خانم آهو خردمند نقش پیری زلیخا را بازی کند. اما من یک تصادف بد داشتم و گروه هم به این نتیجه رسیدند بازیگری را بیاورند که قابلیت پیر شدن و جوان شدن همزمان را داشته باشد و خانم ریاحی آمد. ایشان هم که «یوسف پیامبر» آخرین کارشان بود و خیلی خوب ظاهر شدند. خانم ریاحی همچنان می توانند بدرخشند.

کتایون ریاحی
کتایون ریاحی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها