|

اعتراف ناجور بهنوش بختیاری به اعتیاد شدیدش! +عکس

Behnoosh Bakhtiari Shayanews

بهنوش بختیاری در استوری که به تازگی منتشر کرد اعتراف کرد به شدت معتاد دیدن فیلم های مختلف است.

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش بختیاری هنرپیشه مطرح سینما و تلوزیون است که وی را بیشتر در قالب طنز دیده ایم. بهنوش بختیاری از بازیگران بسیار فعال در شبکه های اجتماعی است و گاهی هم بی گدار به آب می زند و فقط به خاطر دریافت پول تبلیغ های نادرست اینستاگرامی انجام می دهد.

به گزارش «شایانیوز» بهنوش بختیاری که به تازگی خبر ابتلایش به ویروس کرونا را داد ظاهرا این روز ها دائما در خانه به سر می برد. البته خانم بازیگر چندی پیش تبلیغ داروی ضد کرونا را تبلیغ کرده بود و به کاربرانش توصیه می کرد اما حالا خود نیز گرفتار این بیماری شد. بهنوش بختیاری به تازگی استوری نتشر کرده و در آن اعتیاد شدیدش به دیدن فیلم را مطرح کرده است.

Untitled

بیوگرافی بهنوش بختیاری:

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران متولد شد. این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.

بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمیگردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 ، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

بهنوش بختیاری در کنار مادر و پدرش
بهنوش بختیاری در کنار مادر و پدرش

ازدواج بهنوش بختیاری:

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

بهنوش بختیاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها