|

متین ستوده با آرایش و تیپی واقعا ستودنی! +عکس

Matin sotudeh Shayanews

متین ستوده عکسی از خود و استایلش در برنامه شب های مافیا به اشتراک گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

متین ستوده بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی است که به تازگی با علی زندی ازدواج کرده اند. علی زندی صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است و اغلب هم میزبان سلبریتی ها و بازیگران است.

به گزارش «شایانیوز» متین ستوده علاقه خاصی به آرایش های متفاوت دارد به گونه ای که به کلی تغییر چهره می دهد و به سختی می توان خانم بازیگر را شناخت. البته ناگفته نماند ستوده در انتخاب و دوخت لباس هم واقعا ستودنی است و معمولا لباس هایی که برای مناسبت های مختلف انتخاب می کند متفاوت و فکر شده است البته گاهی هم ممکن است به دلیل نامتعارف بودنشان کمی وارد حاشیه شود. متین ستوده به تازگی عکس هایی از خود با استایلی جذاب و نه چندان ساده در برنامه «شب های مافیا» منتشر کرد.

متین ستوده

ستوده در کپشن پستش نوشت:

به نظر من اگه میخواین درست قضاوت کنید و خودتون رو محک بزنید که چقدر درست میتونید تشخیص بدید مافیا کیا هستن،

باید با شهروندها هر شب چشمهاتون رو ببندید ...

متین ستوده

متین ستوده چندی پیش در فتوکال فیلم «مسخره باز» به دلیل همین نوع پوشش و تیپی که داشت بسیار وارد حواشی و انتقاد تند کاربران و حتی فحاشی از شد. ستوده به گفته خود قصد هنجار شکنی نداشته اما ظاهرا با پوششی بسیار نامتعارف حضور پیدا کرده است که البته پس از این اتفاق از مردم عذرخواهی کرد.

اکران-خصوصی-فیلم-مسخره-باز-2-600x750

بیوگرافی متین ستوده:

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.

matinsotudeh_1557778915

matinsotudeh_1611096339

 

متین ستوده در کنار همسرش علی زندی
متین ستوده در کنار همسرش علی زندی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    شیش کیلو مالیده به خودش ،هر چی سوراخ سنبه هم داشته عمل پمل کرده،بازم نگاش میکنی چندشت میشه..عهههههههه...واقعا بعضیا خودشونو تو آینهِ خر دیدن.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی