|

کمک خفن زن مهدی قایدی در زندان! +عکس

setareh masoumi shayanews

اقدام جالب ستاره معصومی همسر مهدی قایدی جهت آزاد سزی یک زندانی از زندان بسیار خبرسا شد.

لینک کوتاه کپی شد

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی فوتبالیست محبوب تیم استقلال است. ستاره معصومی در پیج شخصی اینستاگرامش فعالیت زیادی دارد و از فعاا پر حاشیه در فضای مجازیس است.

به گزارش «شایانیوز» ستاره معصومی هر از چند گاهی عکس هایی دو نفره و باکلاس در کنار همسرش مهدی قایدی منتشر می کند اما به دلیل اختلاف سنی که دارند با تعجب و نظرات کاربران نیز مواجه است. ستاره معصومی به تازگی در اقدامی خیرخواهانه با واریز مبلغ ده میلیون یک زندانی را از زندان آزاد کرد. ستاره معصومی با انجام این کمک، کاری بسیار پسندیده و زیبا را رواج داد اما از همسر آقای فوتبالیست معروف با توجه به درآمد بالایی که دارند انتظار می رفت مبلغ بیشتری برای کمک رسانی به چنین اشخاص نا توانی بپردازند.

او با انتشار تصویر رسید انتقال وجه خود نوشت: اینو گذاشتم نه برای اینکه ریا کنم، گذاشتم که بقیه ببینن که اگه می تونن کاری کنن واسه هموطن هاشون شما هم انجام بدین و جار بزنید همه جا و هیچ اشکالی نداره ولی انجام بدین.

همسر+مهدی+قائدی

Untitled

مهدی قایدی فوتبالیست پست مهاجم اهل ایران است. مهدی قایدی با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد وحالا در پست وینگر بازی می کند و با القاب باشو و نیمار ایرانی معروف است. مهدی قایدی با ستاره معصومی در سال 1398 ازدواج کرد. تفاوت سنی مهدی قایدی با همسرش 7 سال است که همسرش از وی بزرگ تر است.

setareh.masoumi_1626380764_1

ac-image-5A1623919071HX

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها