|

حمله دنیا مدنی به لُخت شدن ریحانه پارسا و فالوورهایش! +فیلم

donia madani shayanews

حمله دنیا مدنی بازیگر زن ایرانی به ریحانه پارسا و فالوورهایش که با برهنه شدن به دست آمده است.

لینک کوتاه کپی شد
3

دنیا مدنی هنرپیشه جوان و زیبای سینما و تلوزیون کشورمان است. دنیا مدنی دختر بازیگر با سابقه تلوزیون رویا تیموریان است.

به گزارش «شایانیوز» دنیا مدنی در حال حاظر در صفحه شخصی اینستاگرامش 680 هزار فالوور نیز دارد و از هنرمندان پرطرفدار ایرانی است. دنیا مدنی خود از بازیگران کم حجاب در فضای مجازی است اما جدیدا انتقاد تندی نسبت به ریحانه پارسا داشت. ویدئویی که در ادامه می بینید واکنش دنیا مدنی به برهنه شدن افرادی مانند ریحانه پارسا در جذب مخاطب است. او می‌گوید ریحانه پارسا و شیوه زندگی او و فالوورهایش که با برهنگی جمع آوری کرده ارزشی ندارد.

دنیا مدنی می گوید ما باید مخاطب را تربیت کنیم تا سلیقه اش بهتر شود. هرچند احتمالا منظوری ندارد ولی واقعا آیا اکثر سلبریتی های ایرانی خودشان سواد یا ویژگی خاصی دارند که مخاطب تربیت کنند. به نظر می رسد کسی که دنبال چنین محتوایی باشد بهتر است به پیج های سر بزند که تخصصی تر و حرفه ای تر هستند. ضمن اینکه مخاطب ایرانی این روزها آگاهی بیشتری نسبت به بسیاری از سلبریتی ها دارد.

هرچند که ریحانه پارسا در حال حاظر محبوبیت مثبتی در بین مردم ندارد و احتمالا اثرات بدی هم روی جوانان دارد؛ اما هنرمندانی که چنین تند او را انتقاد می کنند هم دارای وجه و شخصیت آنچنانی نیستند و بهتر است خود را نیز در زندگی و حرفه ای که دارند بیشتر پرورش دهند تا صحبت درمورد دیگری و بالا بردن خودشان.

دنیا مدنی و ریحانه پارسا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسین ارسالی در

    گمشید همتون..همتون بیمار شدین..بیمار جنسی..بیمار دیده شدن…

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها