|

لیندا کیانی با شلوار گشاد و کوتاهش در مکانی سنتی! +عکس

linda kiani shayanews

لیندا کیانی عکسی از خود در فرش فروشی با استایلی راحت و زیبا منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

لیندا کیانی بازیگر دوست داشتنتی و با استعداد سینما و تلوزیون است. لیندا کیانی با بیش از 1400 پست و 2.6 میلیون فالوور از فعال ترین هنرمندان ایرانی است.

به گزارش «شایانیوز» لیندا کیانی در این چند وقت اخیر استوری های تندی نسبت به حسن روحانی منتشر می کند و حمله شدیدی هم به حامیان روحانی در سال 96 کرد. لیندا کیانی از بازیگرانی است که بدون ترس و واهمه حرف هایش را می زند.

لیندا کیانی گاهی عکس هایی از خود بدون آرایش خاص و عجیب و با چهره ی طبیعی خودش و البته بدون فیلتر اینستایی منتشر می کند. وی به تازگی عکسی از خود در فرش فروشی به عنوان تبلیغ به اشتراک گذاشته است. تبلیغات اینستاگرامی راهی جدید و پردرآمد برای بسیاری از بازیگران خانم در سینما شده است.

لیندا کیانی

لیندا کیانی یکی از هواداران پر و پا قرص تیم ملی فوتبال کشورمان هم هست ودر جام جهانی 2014 در برزیل و 2018 در روسیه برای حمایت از تیم ملی حاضر شده است.

لیندا کیانی و نرگس محمدی
لیندا کیانی و نرگس محمدی

بیوگرافی لیندا کیانی:

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده است. او علاقه خاصی به فوتبال دارد.

لیندا کیانی در سال 98 وقتی 39 ساله بود ازدواج کرد ، او این خبر را در ویژه برنامه عید فطری برنامه کودک شو تایید کرد.

لیندا کیانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دمش گرم عاشق افکار زیباش هستم به کسی چه مربوطه لخت نشده که تیپش جالبه هرکی هر گوهی میخواد بخوره بخوره لیندا خانم راحت باش خودتو نگران این چرندیات نکن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها