|

عشق و حال مارال فرجاد در آن ور آبها و حجابی که ریزش کرد! +عکس

maral farjad shayanews

مارال فرجاد بازیگر مطرح ایرانی است که این روز ها را در حال تفریح و خوشگذرانی در مجارستان به سر می برد.

لینک کوتاه کپی شد

مارال فرجاد بازیگر جوان و مطرح ایرانی است که در فیلم «خوب، بد، جلف 2» با آرایشی پر رنگ حضور داشت. مارال فرجاد دختر پیشکسوت سینما جلیل فرجاد و خواهر کوچکتر مونا فرجاد نیز می باشد.

به گزارش «شایانیوز» مارال فرجاد چند وقتی است که برای تفریح و گردش در مجارستان به سر می برد. وی مدتی پیش هم تصاویری زیبا در جزیره مارگارت از خود منتشر کرد که با نظرات جالب کاربران مواجه بود. مارال فرجاد به تازگی هم عکس هایی در کنار دوستانش با موهای مصری و لباس هایی رنگی منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

مارال فرجاد

فرجاد در کپشن پستش نوشت:

اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد

باقی همه بی‌حاصلی و بی‌خبری بود

دیدار با دوست و همکار هنرمند قدیمی جواد جان نمکی ، و نازنین جان جهانگیری ، انسانهای توانمند هر کجای دنیا باشند موفق و درخشان هستند.

مارال فرجاد

بیوگرافی مارال فرجاد:

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است .مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است. اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود. 

مونا و مارال فرجاد
مونا و مارال فرجاد

ازدواج و همسر مارال فرجاد

مارال فرجاد متاهل اسـت اما بـه گفته خودش چندان با کار در خانه و آشپزی کاری ندارد. او می گوید: غذای رستوران را دوست دارم اما در خانه، نه خیلی دوست دارم غذا درست کنم و نه خیلی اهل تنوع غذایی هستم. مـن اصلا در خانه غذا درست نمیکنم. بلد هستم اما بـه خودم می‌گویم وقتی یک بازیگر کارهای بـه آن سختی را انجام میدهد خب غذا پختن برایش کاری ندارد. اما تنبلی‌ام می آید.

مارال فرجاد

جلیل فرجاد و دخترانش
جلیل فرجاد و دخترانش
مارال فرجاد به همراه پدر و مادرش
مارال فرجاد به همراه پدر و مادرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها