|

رونمایی سحر قریشی از چهره جدید و عملی اش با لباس یقه باز! +عکس

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی سلبریتی معروف ایرانی عکس آتلیه ای جدیدی از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سحر قریشی بازیگر جوان و جذاب سینما و تلوزیون است. سحر قریشی از بازیگران پر طرفدار و محبوب در دنیای مجازی و اینستاگرام می باشد. سحر قریشی با وجود اینکه نبال کنندگان زیادی دارد اما فعالیتش نسبتا کم است.

به گزارش «شایانیوز» سحر قریشی در پیج اینستاگرامی اش عکس هایی معقول و با کیفیت منتشر می کند اما گاهی تصاویری با حجاب ناجور و جنجالی از وی در فضای مجازی منتشر می شود که باعث حرف و حدیث هایی پشت سر خانم بازیگر می شود. البته ناگفته نماند سحر قریشی هم از این حواشی دلخور نیست زیرا باعث شهرت خیلی بیشتر او می شود. سحر قریشی به تازگی عکس هایی از خود با تیپ جدید و جذابش به اشتراک گذاشته که البته به نظر می رسد تبلیغ یک پیج اینستاگرامی باشد. در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید.

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی کیست و چرا حاشیه سازی می کند؟

سحر قریشی بازیگر زن 34 ساله ای که پس از سریال دلنوازان به شهرت رسید. قریشی در اوایل کارش بی حاشیه بود اما به مرور و با دیده شدن و سیل پیشنهاداتی که به سمتش آمد باعث شد تا خانم بازیگر نسبت به بیشتر دیده شدن و از آن طرف هم خوشگذرانی بیشتر و درامد بیشتر از این راه، حریص تر شود. حالا سحر قریشی به یکی از شناخته شده ترین و جنجالی ترین بازیگران زن سینما تبدیل شده و به طبع هر روز مغرور تر می شود. سحر قریشی نه تنها از حواشی ای که در موردش می سازند ناراحت نمی شود بلکه هدفش هم همین است که به این وسیله حالا چه خبر خوب چه خبر بد، خودنمایی کند و بیشتر برسر زبان ها باشد. بنابراین تنها راه برای جلوگیری از بزرگ تر شدن چنین افرادی بی توجهی به آن هاست.

سحر قریشی

سحر قریشی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها