|

خالی بندی جدید بهنوش بختیاری این بار با کرونایش! +عکس

Behnoosh Bakhtiari Shayanews

بهنوش بختیاری هفته پیش ادعا کرد کرونای سختی گرفته و در خانه به سر می برد اما امروز اعلام کرد ظاهرا کرونایش خوب شده و سر صحنه هم رفته است!

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش بختیاری بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که هفته پیش بلافاصله بعد از گرفتار شدن رامبد جوان و مهران مدیری به ویروس کرونا، در صفحه شخصی اینستاگرامش با بیش از 9 میلیون فالوور اعلام کرد کرونای سختی گرفته و خانه نشین شده است.

به گزارش «شایانیوز» اما خانم بازیگر امروز با انتشار عکسش در اتاق گریم نوشت «دعای مادرم بود یا خواست خدا خیلی سریع کرونام تموم شد» حالا صحبت در اینجاست که چگونه بیماری بهنوش بختیاری که به گفته خود سخت هم بود به این سرعت خوب شد؟ و آیا سریع به مکان های عمومی رفتن رفتار درستی است؟

به نظر می رسد احتمالا این کار بهنوش بختیاری مانند خیلی از کار های دیگرش فقط برای جلب توجه و خبرسازی بوده است و نه واقعیت!

بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری:

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است.

مادرش خانه دار و پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی دارد ، برادرش بهزاد و خواهرش تینوش نام است و اصالت خانوادگی ایشان بختیاری می باشد.

شاگرد ممتاز مدرسه بود و می خواست پزشک شود اما در کنکور قبول نشد و به اصرار دوستش شقایق سال بعد در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کرد و قبول شد.

بهنوش بختیاری

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • youso ارسالی در

    لر بی اصالت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها