|

عکس سیاه سفید و جذاب شهرزاد کمال زاده! +عکس

shahrzad kamalzadeh shayanews

شهرزاد کمال زاده بازیگر آرام و جوان ایرانی عکسی سیاه سفید و متفاوت از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شهرزاد کمال زاده بازیگر جوان و آرام سینما و تلوزیون است که عموما حواشی خاصی ندارد اما فعالیت خوبی در صفحه شخصی اینستاگرامش نیز دارد.

به گزارش «شایانیوز» شهرزاد کمال زاده اهل عکس و  تیپ های نا متعارف نیست اما علاقه زیادی به انداختن عکس های هنری از خود دارد. شهرزاد کمال زاده به تازگی عکسی سیاه سفید و متفاوت از خود منتشر کرد و از تولد و مرگ انسان نوشت.

shahrzadkamalzadeh_1628230280

کمال زاده در کپشن پستش نوشت:

تولد انسان روشن شدن کبریتی است و مرگش خاموشی آن

بنگر در این فاصله چه کردی ؟

گرما بخشیدی

یا سوزاندی ؟ 

شهرزاد کمال زاده

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده:

شهرزاد کمال‌زاده متولد ۷ فروردین ۱۳۶۴ در شهر تهران بازیگر سینما تئاتر و سینمای ایران با (36) سال سن می باشد.او در سریال جذاب گاندو 2 بازی کرده است.

شهرزاد+کمال+زاده

اظهارات شهرزاد کمال زاده درباره پیشنهادات بی‌شرمانه در سینما

 این بازیگر سینما در خصوص کم کاری برخی از بازیگران زن در تلویزیون افزود: من فکر می کنم اصلی ترین مشکلی که بازیگران ما این روزها با آن مواجه هستند این است که اصلا دیگر کاری وجود ندارد که بخواهند انجام بدهند، تولیدات در رسانه ملی به شدت پایین آمده است و از زمانی که ساخت تله فیلم ها متوقف شد بازیگران به شدت با مشکل کم کاری یا بهتر است بگویم بیکاری مواجه شدند.

کمال زاده درخصوص حواشی که این روزها حول محور بازیگران زن در سینمای ایران می چرخد گفت: متاسفانه حواشی همچنان در سینمای ما حاکم است و در روندکار ما تاثیر گذار است اما صد در صد این کار حواشی نیست ولی این را هم باید بگویم یک سری حواشی این روزها در سینمای ایران وجود دارد که به هیچ عنوان نمی توان آنها را نادیده گرفت.

kamalzadeh-shahrzad-photokade-com-7

وی ادامه داد: متاسفانه حیف که نمی توانم اسم کسی را بیاورم اما کسانی این روزها در سینمای ایران هستند که فضای به شدت ناسالمی را در این حرفه به وجود آورده اند، اما این را هم باید بگویم که به نسبت این نقاط منفی گروه ها و انسانهای خوب و سالم نیز در سینما وجود دارند.

کمال زاده تصریح کرد: من مجردم اما بازیگران زنی که این روزها می گویند چون متاهل هستند پس دیگر کاری به آنها پیشنهاد داده نمی شود برای من غیر قابل پذیرفتن است، چرا که همه ما می دانیم بانوان متاهل زیادی در سینما و تلویزیون به شکل پرکار حضور دارند که هم متاهل هستند و هم چند فرزند دارند اما حضور فعالانه در سینما و تلویزیون دارند.

Untitled

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها