|

تبریک تولد مادر جوان و جذاب الهه حصاری برای دخترش! +فیلم

elahe hesari shayanews

تبریک عاشقانه تولد الهه حصاری بازیگر نقش کیمیا در سریال «زخم کاری» توسط مادر جون و جذابش.

لینک کوتاه کپی شد

الهه حصاری بازیگر جوان و ریز نقش سینما و تلوزیون است که به تازگی در سریال پر بیننده «زخم کاری» در نقش کیمیا بازی می کند.

به گزارش «شایانیوز» الهه حصاری از بازیگران جوانی است که بسیار کم کار است اما معمولا در سریال های پر طرفدار و قوی بازی می کند که همین موضوع باعث شد تا این بازیگر جوان خیلی زود شناخته شود. الهه حصاری با بازی در سریال شبکه خانگی «ممنوعه» بسیار معروف شد. مادر الهه حصاری به تازگی به مناسبت روز تولد دخترش فیلمی از خود منتشر کرد که علاوه بر گفته های زیبا و عاشقانه ای که به دخترش گفت، جوان و جذاب بودنش نیز تعجب کاربران را برانگیخت. در ادامه این فیلم را مشاهده می کنید.

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری متولد 18 مرداد 1369 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی می باشد که حالا مربی یوگا شده و عطرباز  می باشد و تنها دو خواهر بنام المیرا و ملیکا دارد.

500x579_1571097194475398

مربی یوگا شدم

برای اینکه بتوانی در یوگا مربیگری کنید ابتدا باید دوره های آمادگی جسمانی را بگذرانید که البته برای مربیگری هر ورزشی باید این دوره را دید و مدرکش را گرفت.

من این دوره را گذراندم و بعد ایروبیک را انتخاب کردم و بعد از آن هم بدنسازی و فیتنس و در نهایت یوگا که انتخاب خودم بود که حالا مربی شدم.

unnamed

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها