|

گلشیفته؛ از فاجعه عکس لُختی اش در ایران تا بازی در نقش روسپی! +فیلم

goshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی از فاجعه عکس برهنه در ایران تا بازی در نقش روسپی در فیلم «سنگ صبور».

لینک کوتاه کپی شد
4

گلشیفته فراهانی بازیگر زن 38 ساله ایرانی است که سال ها پیش از ایران مهاجرت کرد. گلشیفته فراهانی در سینمای ایران آثار درخشانی دارد و به اندازه کافی و زیاد شهرت و درآمدش را داشت اما ظاهرا دیگر نمی توانست با محدودیت و حجاب در ایران کنار بیاید.

به گزارش «شایانیوز» گلشیفته فراهانی حتی پس از بازی در فیلم «درباره الی» به طور پنهانی در یک فیلم هالیوودی به نام یک مشت دروغ نیز ایفای نقش کرده بود اما پس از چندی لو رفت و باعث وجود مشکلاتی برای وی در ایران شد. در آن موقع گلشیفته و همسر و پدرش چندین بار بازجویی شدند و در آخر به نوعی به گلشیفته گفته شد تا از ایران خارج شود و در نهایت این اتفاق افتاد و گلشیفته برای همیشه از ایران رفت.

Untitled

گلشیفته فراهانی با مهاجرت به فرانسه در زمینه خوانندگی نیز فعالیت کرد و ترانه‌هایی نظیر سکوت، جستجوی سرنوشت و جز تو را اجرا کرد. در آلبوم آخ از محسن نامجو، گلشیفته فراهانی در تنظیم، نواختن پیانو و همخوانی همکاری نمود.

 اما این آغاز مکافات گلشیفته بود. وی پس از آن با بازی در فیلمی با تن کاملا عریان باعث شد تا انفجاری از خبر گلشیفته در ایران رخ دهد و با هجوم و حملات مردم روبرو شد. آن روز ها آن قدر عکس لُخت شده ی گلشیفته فراهانی در فضای مجازی دست به دست می شد که دیگر آبرویی برای او و خانواده اش نمانده بود. بهزاد فراهانی و خانواده اش در ایران به خاطر خبرسازی دخترشان فشار زیادی را متحمل بودند و به گفته گلشیفته اولین باری بود که پدرش نتوانست از دخترش دفاع کند.

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در یک مصاحبه درباره نقش برهنه اش در فیلم گفت: فریب خوردم قرار نبود بدن برهنه ام در فیلم باشد گفته شده بود رعایت می کنند اما ناگهان دیدم بدن برهنه ام در فیلم است.

در آن زمان گلشیفته فراهانی با یک مجله نیمه پورن نیز مصاحبه ای انجام می دهد که عکس وی در این مجلسه به صورت عریان نیز چاپ می شود.او بعدها درباره این عکس می گوید شاید اگر دوسال بعد بود چنین کاری نمی کرد.

وی درباره عکس های برهنه اش در مجله مبتذل نیز گفت: اگر به آن روزها برگردم هرگز این کار را نخواهم کرد خیلی افتضاح بود افتضاح! پدرم مادرم و خواهرم را خیلی اذیت کردم پشیمانم اما از صخره سقوط کردم !

چرا برهنه شدم؟!

گلشیفته در یک ویدیو در باره صحنه برهنه شدنش می گوید: آدم با تی شرت که حمام نمی رود! گلشیفته در این ویدیو درباره آنچه بعد از بیرون آمدن از ایران برای رسیدن به نقطه ای که اکنون هست نیز توضیحاتی می دهد.

وی در فیلمی دیگری به نام« سنگ صبور» نقش یک روسپی افغانی را بازی می کند که بعد از جدایی از همسرش به دنبال رقاصی می رود. گلشیفته در این فیلم به صورت کامل عریان می شود. او در این فیلم همه حالات و سکنات یک روسپی در هنگام ارتباط با مشتریانش را بازی می کند.

سازنده این فیلم درباره فیلمش می گوید که شاید اگر گلشیفته نبود او این فیلم را نمی ساخت!

گلشیفته فراهانی در فیلم سنگ صبور گلشیفته فراهانی در فیلم سنگ صبور

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بی نام ارسالی در

    حالم از هر چی زن هرزه وبازیگران اینجوری به هم میخوره خدا ریششونو از رو زمین بخشکونه

  • ناشناس ارسالی در

    واسه بی غیرتی و بی حیایی ادم دلیل نمی اره😵😔🤢

  • ناشناس ارسالی در

    اگه کسی میخواد فتوا صادر کنه باید برای این نمیدونم چن چن شده فتوا صادر کنه که آبروی ایرا و ایرانی را داره میبره

  • ایرانی ارسالی در

    گلشیفته وخواهر بزرگترش گفتن پدر ما خیلی غیرتیه اگه بی غیرت بودی چیکار میکردی خاک‌ بر سر هر چی پدر بی غیرت

  • ناشناس ارسالی در

    شما چرا هست میدید چون حقیقت گفته

  • زهرا ارسالی در

    خدایا ریشه همه نامردوخشک کن،ازنها به عنوان کالا سواستفاده میکنن!مثلا همین فضای مجازی تااینانباشن شماهامطلبعی برای کفتن دارید

  • فاطیما ۱۱۰ ارسالی در

    چقدر پست و خاک برسر و حال به هم زنی گلشیفته.. بدبخت از ایران بیرونت کردن یا خود نفهمت فرار کردی و عقده لخت شدنت رو توی خارج ارضا کردی اه اه خیلی حال به هم زنی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها