|

"دنیز" دختر اروپانشین "علی دایی" اینبار با حجابی متفاوت! +عکس

deniz daei shayanews

عکس هایی متفاوت و با حجاب بهتر از دنیز دایی دختر علی دایی مشاهده می کنید.

لینک کوتاه کپی شد

دنیز دایی دختر اول علی دایی فوتبالیست، مربی و آقای گل جهان است اما خیلی ها هنوز نمی دانند علی دایی به جز همسرش مونا و دخترش نورا، ازدواج قبلی داشته و دختری به نام دنیز در لندن دارد.

به گزارش «شایانیوز» دنیز دایی دختر اول آقای فوتبالیست است که چند سالی است همراه با مادرش خارج از ایران به سر می برد. دنیز به دلیل اینکه سال هاست با فرهنگ غیر ایرانی بزرگ شده، حجاب و پوشش چندانی ندارد اما به دلیل محبوبیت پدرش، دنیز هم در اینستاگرام محبوب و پرطرفدار است. دنیز دایی در حال حاظر در حال تمرین رقص حرفه است و گهکاهی هم عکس هایی در کنار دوستانش منتشر می کند اما چون ظاهرا دیدار کمی با پدرش دارد تصاویر کمی هم در کنار علی دایی به اشتراک گذاشته است. در ادامه عکس هایی از دنیز دایی که ظاهرا در ایران حضور داشته را با حجابی بهتر مشاهده می کنید.

deniz_daei_1555441889

deniz_daei_1555962917_5

deniz_daei_1555962917_3

deniz_daei_1555962917_1

در حال حاضر علی دایی بر خلاف تصور دو فرزند دارد . اما بیشتر رسانه ها عکسهای نورا دایی فرزند دومش را منتشر کرده اند.

ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از انجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم . اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم . بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.

deniz_daei_1602360028_1

deniz_daei_1607890173_1

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مجید ارسالی در

    تو کشوری که زندگی میکنه خیلی عادیه به نظر من این خبرها هیچ جذابیتی نداره

  • .. ارسالی در

    تیپ و حجاب دیگران به هیچکس مربوط نیست و میتونه به سلیقه خودش لباس بپوشه.میتونه بی حجاب تو خیابون و با لباس های به اصطلاح قرتی بگرده یا با چادر و روسری و مانتو.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها