|

شهره لرستانی به دلیل ابتلا به کرونا در icu بستری شد!

shohreh lorestani shayanews

شهره لرستانی بازیگر و کارگردان ایرانی با وود تزریق دوز اول واکسن اما به دلیل ابتلا به کرونا در icu بستری شد.

لینک کوتاه کپی شد

شهره لرستانی، نویسنده، بازیگر و کارگردان در پی ابتلا به کرونا از روز گذشته (۱۹ مرداد ماه) در بخش (آی سی یو )بیمارستان آتیه تهران بستری شده است.

لرستانی در حالی در بیمارستان بستری شده که به تازگی دوز اول واکسن خود را دریافت کرده بود.به گفته یکی از نزدیکان وی، در حال حاضر ریه این هنرمند درگیر ویروس شده است.

شهره لرستانی

بیوگرافی شهره لرستانی:

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است. این بانوی هنرمند کشورمان سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

شهره لرستانی

پدر شهره لرستانی قاضی دادگستری بود و مادرش از فرهنگیان کشورمان و معلم بود.

شاغل بودن مادر تاثیر زیادی روی زندگی شهره لرستانی گذاشت و باعث شد تا او همیشه نگاه متفاوتی به زن داشته باشد و شاغل بودن زن را همیشه مدنظرش قرار بدهد. این بانوی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد و یک خواهر و برادر دارد.

شهره لرستانی

ازدواج شهره لرستانی

شهره لرستانی جزو آن دسته از هنرمندان است که زندگی مجردی را به متاهلی ترجیح داده و ازدواج نکرده است.

ازدواج میان هنرمندان به دلیل شرایط شغلی که آنها دارند و دغدغه هایی که زندگی هنری ایجاد میکند تا حدودی دشوار است و شهره لرستانی با توجه به این موضوع تابحال نتوانسته تصمیمی برای ازدواج بگیرد و به نظرش درک شرایط زندگی با یک هنرمند دشوار است و به همین دلیل ترجیح داده است که مجرد بماند.

شهره لرستانی و لیلا اوتادی
شهره لرستانی و لیلا اوتادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها