|

ریا کاری بهاره خانم رهنما واسه عمل مثلا خیر خواهانه اش! +عکس

Bahareh Rahnama shayanews

امروز چهارشنبه 20 مرداد بهاره رهنما در استوری خود عکسی از صفحه یک پیج خیریه منتشر کرد که یک فرد نام بهاره رهنما را نشان می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما خانم بازیگر ایرانی است که به هیچ وجه نمی تواند دست از کارهای غیرعادی اش بردارد. بهاره رهنما گویی زاده شده برای خودنمایی و فخر فروشی. وی از هر طریق و راهی می خواهد نشان دهد که من هستم.

به گزارش «شایانیوز» بهاره رهنما در اینستاگرام بسیار فعال است و استوری های زیادی هم می گذارد که البته بیشترشان هم تبلیغ های اینستاگرامی است و پول خوبی هم در مقابلشان دریافت می کند. اما این بار عکسی از یک مرد منتشر کرد که ظاهرا از مردم امداد طلب نواحی کم آب است در کنار تانکر اهدایی ایستاده و نام بهاره رهنما را بالا گرفته است.

Untitled

شاید بگویند چنین کاری خود جوش انجام شده است ولی وجود لوگو نشان می دهد چنین چیزی نیست و به نوعی تصویر برداری تبلیغاتی انجام گرفته است.

هرچند که کار خیر خانم بهاره رهنما عملی درست و پسندیده بود اما نشان دادن آن به این گونه ریا کاری محسوب می شود و با ذات کار خیر همخوانی ندارد. گاهی نشان دادن این موارد باعث می شود تا دیگران هم به انجام کار خیر تشویق شوند اما در این حد خودنمایی ظاهر و باطن زیبایی ندارد.

بهاره+رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • السا ارسالی در

    حال آدم به هم میخوره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها