|

دنیا مدنی ژست کم آورد؛ سر و ته شد! +عکس

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر جوان ایرانی سلفی متفاوت و سر و ته شده از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دنیا مدنی بازیگر جوان اما کم کار سینما و تلوزیون است که در عوض در فضای مجازی بسیار پر کار است. دنیا مدنی دختر رویا تیموریان بازیگر سابقه دار ایرانی می باشد.

به گزارش «شایانیوز» دنیا مدنی ظاهرا دیگر خیلی از ایران ماندن کلافه شده و به تازگی اشاره هایی به رفتن و مهاجرت می کند. دنیا مدنی فعالیت بسیار زیادی در اینستاگرام دارد و عکس های زیادی از خود منتشر می کند اما اینبار خانم بازیگر مثل اینکه دیگر ژست و مدل کم آورده و از خود سلفی ای سر و ته شده استوری کرده است.

بعضی از خانم های بازیگر آنقدر از خود و زندگی شان عکس می گذارند که گاهی اینگونه دیگر نمی دانند چگونه اعلام وجود کنند و مجبور می شوند ژست های غیر عادی بگیرند!

دنیا مدنی

دنیا مدنی به تازگی صحبت هایی درباره ی برهنگی ریحانه پارسا و نحوه فالوور جمع کردنش صحبت های تندی داشت و خود را در جایگاهی دانست که مردم را تربیت کند تا سلیقه شان بهتر شود. هرچند احتمالا منظوری ندارد ولی واقعا آیا اکثر سلبریتی های ایرانی خودشان سواد یا ویژگی خاصی دارند که مخاطب تربیت کنند.

به نظر می رسد کسی که دنبال چنین محتوایی باشد بهتر است به پیج های سر بزند که تخصصی تر و حرفه ای تر هستند. ضمن اینکه مخاطب ایرانی این روزها آگاهی بیشتری نسبت به بسیاری از سلبریتی ها دارد. در ادامه ویدیوی صحبت های خانم بازیگر را مشاهده می کنید.


پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها