|

زهره فکورصبور یه پاش تو آرایشگاه یه پاش زیر تیغ عمل زیبایی! +عکس

zohre fakoursabour shayanews

زهره فکور صبور بازیگر خانم جوان ایرانی است که به تازگی عکس هایی از خود با ناخن های تازه کاشتش منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

زهره فکور صبور بازیگر زن سینما و تلوزیون است که البته مدتی از دنیای بازیگری دور شده و ظاهرا شغل جدیدش بیشتر درآمد دارد. فکور صبور کار مدلینگ و طراحی لباس و گاهی هم تبلیغات در اینستاگرام را انجام می دهد و به تازگی هم عمل زیبایی بر روی صورتش انجام داه است.

به گزارش «شایا نیوز» زهره فکور صبور ظاهرا علاقه بسیار زیادی به مطب های عمل زیبایی و سالن های آرایشی دارد زیرا هر چند روز یک بار کاری جدید بر روی خودش پیاده کرده و درجا هم تصاویرش را در اینستاگرام منتشر می کند. فکورصبور به تازگی عکس هایی از خود با ناخن های تازه کاشتش به اشتراک گذاشته و به صورت زیرپوستی و دوستانه تبلیغش کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

زهره فکورصبور

زهره فکورصبور

زهره فکورصبور

بیوگرافی زهره فکورصبور:

زهره فکور متولد سال ۱۳۵۷ در شهر تهران است پدرو اصالتا کرمانشاهی و مادرش متولد سمنان است زهره فکور در یک خانواده ۷ نفره به دنیا آمد و فعالیت حرفه ای خود را در سینما و تلویزیون از سال ۷۷ آغاز کرد او در دهه ۷۰ دوره پرکاری از سینما و تلویزیون را پشت سر گذاشت و توانست در سال ۹۶ فعالیت مدلینگ و تبلیغات محصولات شرکت ها نیز وارد شود از جمله سریال های پرطرفدارترین این بازیگر می‌توان به کارآگاهان، سریال دلنوازان و دردسرهای عظیم اشاره کرد.

زهره فکورصبور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    انشرلی با موهای قرمز😂😂

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها