|

تصاویر زشت و منشوری از لوندی خانم بازیگر در مکانی عمومی!

saba kamali shayanews

صبا کمالی بازیگری که با بازی در پس از باران معرفی شد حالا عکس هایی کاملا متفاوت از شخصیت تلوزیونی اش منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

صبا کمالی از بازیگران کم کار اما شناخته شده دنیای سینما و تلوزیون می باشد. صبا کمالی با بازی در سریال «پس از باران» معرفی شد. این بازیگر اغلب نقش هایی مثبت و ساده دارد اما ظاهرا در زندگی واقعی اش این گونه نیست و دارای شخصیتی کاملا متفاوت است.

به گزارش «شایانیوز» صبا کمالی بازیگری 45 ساله است که البته چهره ای جوان تر از سنش دارد. وی در فضای مجازی و واقعیت عکس هایی دارد که بسیار دور از شخصیت هنری اش است. در ادامه تعدادی از این تصاویر را مشاهده می کنید که البته مشخص است خانم بازیگر نسبت به پوشش و ژست های نا متعارف هم بسیار علاقمند می باشد.

صبا کمالی

صبا کمالی

صبا کمالی

صبا کمالی

بیوگرافی صبا کمالی:

صبا کمالی متولد 25 آبان 1355 در ساری ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت اجرایی و لیسانس نمایش می باشد که از 21 سالگی فعالیت هنری خود را آغاز کرد و حالا می گوید عاشق داستان کوتاه است. 

او در سال 78 با مجموعه کیف انگلیسی وارد تلویزیون شد و همان سال با فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش حضور در سینما را تجربه کرد.

حضور در سریال رستگاران و آینه ‌های نشکن در سال 1387 با موضوع انرژی هستی کنار آزیتا حاجیان و قاسم زارع او را معروف تر از قبل کرد.

صبا کمالی

پیشنهاد غیر اخلاقی

من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه کنندگان دادم آنها مرا 5 سال به عقب پرت کردند ، یک مشت موجودات حقیر که اسم دیگری را روی آنها نمی توان گذاشت.

مزاحمت تهیه کننده

چه بگویم ، فلان تهیه کننده‌ ای که خودش را منتسب به فلان وزارت خانه می‌ کند ساعت 3 صبح به زور می خواهد وارد خانه من بشود و من با فحش ناموس بیرونش کردم. از این موارد هزاران مدل وجود دارد . آنقدر زیاد است که هفتادمن مثنوی می شود.

صبا کمالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها